kadett c kongen Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 jeg er i siste fase medog jobbe på bilen og da trenger jeg papirer på 1600 deler har bygget om bilen til en 2L med dobbel veber og va 180 hk har 1600 for og bakstilling 420 hk bremse settet har noen noe papirer som man kan gi til biltilsynet som de godkjenner for/bakstilling... hørte det var snakk om en kar hos GM/opel norge som hadde noen sånne papirer... tusen takk for evt hjelp.. hvis du har noen papirer på ombygning av kadett c 1200 til 2L så kjøper jeg dem gjerne... tlf 90146059 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wiktory Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Duden hos Opel som driver med ombygginger heter vell Anders Sariberget, prøvd flere ganger å sende mail til han, jeg mangler nesten de samme papirene som deg, bortsett fra at jeg hadde tenkt meg en X20XEV i Kadett. Mailen hans er : anders.sariberget@no.opel.com , men tviler på at han svarer, men det går sikkert ann å ringe opel/gm å få takk i han. Hadde hvert flått om du sa fra viss du fant ut av det. Eller så selger vell Blizzpower papirer til det meste. Siter - 1986 Opel Ascona 1,8 Sorry får alle skrive feilene, dysleksi er noe dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Ring heller GM norge: 63 89 52 00 Hr. Sariberget var veldig behjelpelig mot meg hvertfall, med papirer til Rekorden... Svarte aldri på mail for meg heller, og jeg prøvde to ulike adresser. Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg