Audikiller Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Har en Rød Audi 90 coupe quattro dele bil som jeg skal selge. Karroseriet er skadet og kan desverre ikke brukes, i så fall må man kappe fronten og sette den i jigg. - Motor 7A 2,3 l 170hk. Med Girkasse - Dører - Interiør - Instrumenter - Bakluke - Seter - Takluke ++ Jeg selger alt som det står for 15.000 kr. event. Bud. Kontakt meg på Mail på EspenEgeberg@hotmail.com Ikke tlf. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 noen bilder av interiøret har du det tror du?:) pris på setene?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audikiller Skrevet Januar 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Jeg har lyst til og selge hele bilen. Men jeg har noen bilder av interiør og bil. Send meg mail så skal jeg sende... Mvh. Espen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Februar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2005 dinge89@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Bakdiff? Pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eagle Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 har du solgt takluka? er interrisert i å kjøpe den vist den ikke er solgt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_chris Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Har også en Coupe quattro delebil.. selgei i deler.... Har det meste, ingenting solgt ennå... tlf 94378000 need_4quattro@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stunt Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Har en Rød Audi 90 coupe quattro dele bil som jeg skal selge. Karroseriet er skadet og kan desverre ikke brukes, i så fall må man kappe fronten og sette den i jigg. - Motor 7A 2,3 l 170hk. Med Girkasse - Dører - Interiør - Instrumenter - Bakluke - Seter - Takluke ++ Jeg selger alt som det står for 15.000 kr. event. Bud. Kontakt meg på Mail på EspenEgeberg@hotmail.com Ikke tlf. Kjøper hele bilen for å rette den om vi kan bli enig om riktig pris. mvh Espen Siter Gasspedalen er den til høyre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 hvor mye for motor? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwixern Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 trenger sort skinnintreør. evt beige. Bilder da? Siter Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_chris Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Er det meg dere spør, eller audi killer...? Interiøret er mørke grått... Fått bud på motor på 7000, men han fikk ikke penger før om 3 uker, så er noen kjappere så er den din... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 trenger toppen med kammene, hvor mye for det? evt hele motoren? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwixern Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 spiller ingen rolle hvem som har det. men skulle hatt den plata under motoren. Siter Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg