Gå til innhold

nettopp kjøpt meg mazda :)

Ranger emnet


l4rsh

Anbefalte innlegg

heisan, nettopp kjøpt meg en 1981 modell mazda 929L Hardtop 2liter :)

er en sedan og jeg syns den ser råtøff ut :)

prøvde meg på en eu kontroll og alt gikk greit unntatt motorvask og en hjulbolt, pluss at venstre bremsesylinder(?) henger litt, men er kanskje ikke så rart siden bilen har stått urørt i nesten 2 år :)

 

var kanskje ikke så fryktelig viktig post det her men ville bare få sagt det :)

er min første mazda :) så får tiden vise om det blir den siste ;)

 

skal få lagt ut no bilder når jeg finner en plass å uploade dem :)

 

mvh larsh :)

 

EDIT : la nettopp merke til smiley-bruken min, skal prøve å dempe meg :D:D:D:D:D:D

xaudi coupe2.8q

xpeugeot 205gti

xmazda 929lht

xford capri2.8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk ;)

har ikke no program for å resize bildene så de får bare bli i 1600x1200 :D

 

929lht.JPG

 

929lhtbak.JPG

 

den er skitten, veldig skitten, har ikke hatt tid til å vaske den enda :) og felgene er jo dritfete da!! :eek: hehe nei har lyst på no 17" bling bling ellerno :op fem-eika greier :)

xaudi coupe2.8q

xpeugeot 205gti

xmazda 929lht

xford capri2.8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

lurer på å senke denne bilen litt, kanskje sånn til våren(er enda ei god stund til her oppe i nord)

 

så ser jeg at bilstein har dempere til 929, såkalte B6 SPORT. 2 versjoner, en med og en uten firmer setting. MEN de har bare dempere bak!

hmm, jaja uansett noen som vet om disse B6 SPORT er no bra ? bilstein er jo bra dem ? må vel nesten ha fjærer også, og hvem i all verden lager fjærer til 929? en som senka litt kunne jo vært enda bedre :)

 

takker for alle kommentarene forresten :) er en kongebil :D

xaudi coupe2.8q

xpeugeot 205gti

xmazda 929lht

xford capri2.8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår