Gå til innhold

Noen som klarer?

Ranger emnet

oddev

Anbefalte innlegg

Blei greit det, men vet ikke om felgene passer så bra :P

Prøv med disse da:

120.jpg

Ligger på interdekk.no..

Kan gjerne prøve med noe styling og.. combat f.eks :D

Satt å surra litt sjæl her.. blei mindre bra men.. :P

normal_SIerRA%20FeD.jpg

normal_SIerRA%20FeD3.jpg

normal_SIerRA%20FeD4.jpg

normal_SIerRA%20FeD5.jpg

normal_SIerRA%20FeD6.jpg

- 05 Toyota Land Cruiser GX

- X 06 BMW 320DT
- X 98 Audi A4 1,8TQ
- X 89 Ford Sierra Sedan 2.0i CL 
- X 86 Volvo 240GL 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere glemmer her en viktig ting for å få inntrykket av felgene synes jeg, for hvor er bremsene?

Og til deg som lurer på passende felger på sierran din: Reis til en forhandler og sjekk der. Ikke fult så bra bilder ødelegger inntrykket om det ikke blir perfekt finish av photoshoppen og for bra bilde kan også lure øyne våre.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Precious

Dere glemmer her en viktig ting for å få inntrykket av felgene synes jeg, for hvor er bremsene?

Og til deg som lurer på passende felger på sierran din: Reis til en forhandler og sjekk der. Ikke fult så bra bilder ødelegger inntrykket om det ikke blir perfekt finish av photoshoppen og for bra bilde kan også lure øyne våre.

Bilde av felgen hadde feil vinkel og satt ikke på en bil med bremser, derfor ble det ikke perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Supraguy

Bilde av felgen hadde feil vinkel og satt ikke på en bil med bremser, derfor ble det ikke perfekt.

Mednu, kan du prøve å sette på de siste felgene, på den helt orginale bilen?

Hvilket redigeringsprogram bruker du forresten?

Hvis du hadde giddi, kunne du lagt opp et bilde av bilen uten felger på i det hele tatt, av den siste, som er stylet?

Så kan jeg prøve meg litt jeg og.. :D

- 05 Toyota Land Cruiser GX

- X 06 BMW 320DT
- X 98 Audi A4 1,8TQ
- X 89 Ford Sierra Sedan 2.0i CL 
- X 86 Volvo 240GL 

Lenke til kommentar
Del på andre sider