oddev Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Noen som klarer å modde disse felgene: På denna bilen: Siter - 05 Toyota Land Cruiser GX - X 06 BMW 320DT- X 98 Audi A4 1,8TQ- X 89 Ford Sierra Sedan 2.0i CL - X 86 Volvo 240GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Hva heter felgene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruCe Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Compomotive MO Siter 88 Golf 2 Syncro 72 Opel Manta A (laangtids prosjekt) [x] 77 Opel Kadett C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddev Skrevet Januar 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Her har jeg et bilde som kanskje er letter å fikse... Siter - 05 Toyota Land Cruiser GX - X 06 BMW 320DT- X 98 Audi A4 1,8TQ- X 89 Ford Sierra Sedan 2.0i CL - X 86 Volvo 240GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Bildet var ikke bra nok så jeg fant en compomotive i sølv farge og prøvde å farge den i lik farge. Syns felgene kledde bilen bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddev Skrevet Januar 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Blei greit det, men vet ikke om felgene passer så bra :P Prøv med disse da: Ligger på interdekk.no.. Kan gjerne prøve med noe styling og.. combat f.eks :D Satt å surra litt sjæl her.. blei mindre bra men.. :P Siter - 05 Toyota Land Cruiser GX - X 06 BMW 320DT- X 98 Audi A4 1,8TQ- X 89 Ford Sierra Sedan 2.0i CL - X 86 Volvo 240GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Lagde noe på noen minutter. Et med de gullfelgene og et med hvite. Synes personlig de hvite er fetest Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Drev å styla bilen før du sa det:D Jeg har lagd alt selv. Og med Viper felgene: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddev Skrevet Januar 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Fyfaan, du er flink asså!!! Kan du prøve med disse felgene? De falt litt i smak, du kan jo se bildet over der... Siter - 05 Toyota Land Cruiser GX - X 06 BMW 320DT- X 98 Audi A4 1,8TQ- X 89 Ford Sierra Sedan 2.0i CL - X 86 Volvo 240GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Hehe, takk. Er ikke så vanskelig som du tror. Her er neste:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Dere glemmer her en viktig ting for å få inntrykket av felgene synes jeg, for hvor er bremsene? Og til deg som lurer på passende felger på sierran din: Reis til en forhandler og sjekk der. Ikke fult så bra bilder ødelegger inntrykket om det ikke blir perfekt finish av photoshoppen og for bra bilde kan også lure øyne våre. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Originally posted by Precious Dere glemmer her en viktig ting for å få inntrykket av felgene synes jeg, for hvor er bremsene? Og til deg som lurer på passende felger på sierran din: Reis til en forhandler og sjekk der. Ikke fult så bra bilder ødelegger inntrykket om det ikke blir perfekt finish av photoshoppen og for bra bilde kan også lure øyne våre. Bilde av felgen hadde feil vinkel og satt ikke på en bil med bremser, derfor ble det ikke perfekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddev Skrevet Januar 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Originally posted by Supraguy Bilde av felgen hadde feil vinkel og satt ikke på en bil med bremser, derfor ble det ikke perfekt. Mednu, kan du prøve å sette på de siste felgene, på den helt orginale bilen? Hvilket redigeringsprogram bruker du forresten? Hvis du hadde giddi, kunne du lagt opp et bilde av bilen uten felger på i det hele tatt, av den siste, som er stylet? Så kan jeg prøve meg litt jeg og.. :D Siter - 05 Toyota Land Cruiser GX - X 06 BMW 320DT- X 98 Audi A4 1,8TQ- X 89 Ford Sierra Sedan 2.0i CL - X 86 Volvo 240GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Jeg bruker Adobe Photshop 7 som alle andre. Får ikke av felgene dessverre, gjorde en feil. Men det er bare til å legge felgene oppå de andre felgene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg