Gå til innhold

Gtin min!

Ranger emnet


olehenri

Anbefalte innlegg

  • Svar 808
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Helt enig, antenna må av, er å få kjøpt et plastikk lokk å sette der. Hos oss på Auto.

 

Og skal man sota, må man sota ALT, sota kun bak er mindre pent.

blir man stoppa så blir man stoppa, man da er det bare å rive det av, og vente en uke å sota opp igjen :) ......

Gå for 60 senk, smetta det på dama sin Tirsdag, ble bra, mye mye bedre å kjøre faktisk. kjøpte det settet for 998 på Garvik autospar, funker faktisk fett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må fjerne antenna foran på sideskjermen, ser dumt ut når den stikker en meter til værs :roll:

og sote rutene foran også, siden du har bak... ser rart ut....

du å den masinga di!

da får du legge opp antenne bakover for meg da! jeg hører faktisk en del på radio! hehe

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, antenna må av, er å få kjøpt et plastikk lokk å sette der. Hos oss på Auto.

 

Og skal man sota, må man sota ALT, sota kun bak er mindre pent.

blir man stoppa så blir man stoppa, man da er det bare å rive det av, og vente en uke å sota opp igjen :) ......

Gå for 60 senk, smetta det på dama sin Tirsdag, ble bra, mye mye bedre å kjøre faktisk. kjøpte det settet for 998 på Garvik autospar, funker faktisk fett :)

 

ska je sote, blir det holms. sjølsoting har jeg DÅRLIG erfaring med.. hehe

 

tror 60 blir for lavt jeg, har bakfangeren og front leppa å tenke på, det slår nedi støtt slik det er nå.. :(

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min er org senka 25mm. senka 35 tilsammen nå, se bildene mine så får du sikkert en viss aning om hvordan det ser ut!

skal jeg senke 60, blir det justerbart, 6000,- for dempere og fjører..

Lyst på høydejusterbart, men sykt dyrt!

 

 

Står på autospar sine sider at hvis man senker mer enn 40 mm, må sportsdempere benyttes!

 

hvor mye koster det å montere på slikt egentlig? kjenner ingen som driver med sånt..

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og hopp !

Begynner å bli knall bilen din nå ;) så sinna ut med de nye lyktene !

Personlig tror jeg at det hadde vært kult uten badlooken når du har de lyktene, men har skjønt du liker det bad :D

 

Halla!

Takk takk! Blir bra nå, hehe..

BAD is my style.. :D heeh

Gidder ikke å ha som de 3-4 andre golfene med angel i byen som går uten bad looken, skal værra litt anderledes vettu + at bilen skal se like sint ut som sjåføren.. :D

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla!

Takk takk! Blir bra nå, hehe..

BAD is my style.. :D heeh

Gidder ikke å ha som de 3-4 andre golfene med angel i byen som går uten bad looken, skal værra litt anderledes vettu + at bilen skal se like sint ut som sjåføren.. :D

 

Du hinter vel ikke fram til en grønn Golf III fra Lillehammer vel? :titties: Hehe! :D

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla!

Takk takk! Blir bra nå, hehe..

BAD is my style.. :D heeh

Gidder ikke å ha som de 3-4 andre golfene med angel i byen som går uten bad looken, skal værra litt anderledes vettu + at bilen skal se like sint ut som sjåføren.. :D

Men det er da bare du som har sånn type angel eyes du har, sånn som mandel og noen har er jo slik som er kuttet øverst på ringene, mens dine er helt runde.

Når du ikke har på badlook så ser øya på lyktene tullete ut, litt sånn psykopat look :D

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min er org senka 25mm. senka 35 tilsammen nå, se bildene mine så får du sikkert en viss aning om hvordan det ser ut!

skal jeg senke 60, blir det justerbart, 6000,- for dempere og fjører..

Lyst på høydejusterbart, men sykt dyrt!

 

 

Står på autospar sine sider at hvis man senker mer enn 40 mm, må sportsdempere benyttes!

 

hvor mye koster det å montere på slikt egentlig? kjenner ingen som driver med sånt..

 

 

er ikke noe problem å montere det selv da,brukte vel mellom 1-2 timer jeg så hadde jeg skifta alle demperne mine rund baut.. men en liten fordel er det om en har ordentlige fjerklemmer.og helst da luftverktøy,går liksom litt forterre da mæssom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min er org senka 25mm. senka 35 tilsammen nå, se bildene mine så får du sikkert en viss aning om hvordan det ser ut!

skal jeg senke 60, blir det justerbart, 6000,- for dempere og fjører..

Lyst på høydejusterbart, men sykt dyrt!

 

 

Står på autospar sine sider at hvis man senker mer enn 40 mm, må sportsdempere benyttes!

 

hvor mye koster det å montere på slikt egentlig? kjenner ingen som driver med sånt..

 

6000,- om du skal senke 60mm? merke er det da?

Jeg har Sachs dempere og eibach fjærer på min. Veldig fornøyd med det.

Vet ikke hvor mye den er senket. Men HVERTFALL 60mm. Tror da ikke det jeg har koster så mye som 6000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke noe problem å montere det selv da,brukte vel mellom 1-2 timer jeg så hadde jeg skifta alle demperne mine rund baut.. men en liten fordel er det om en har ordentlige fjerklemmer.og helst da luftverktøy,går liksom litt forterre da mæssom..

 

 

hehe, for meg er det det, som ikke har NOE kunnskap what so ever..

Ingen steder å stå å gjøre det heller.. :s

Ikke verktøy

Ingentingen! hehe

Så stoler jeg ikke på meg selv til slik arbeid sombrero :titties:

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6000,- om du skal senke 60mm? merke er det da?

Jeg har Sachs dempere og eibach fjærer på min. Veldig fornøyd med det.

Vet ikke hvor mye den er senket. Men HVERTFALL 60mm. Tror da ikke det jeg har koster så mye som 6000,-

Autospar som hadde noen som kosta rundt 6000, justerbart..

 

http://www.autospar.no/show.asp?page=znet_suspension__senkesett_justerbart__vw_golf_iii.htm

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår