Gå til innhold

Gtin min!

Ranger emnet


olehenri

Anbefalte innlegg

  • Svar 808
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tog du'an ikkje? doh Hehe...legg ut bilder når du har montert dem på! :)

 

 

e tog´an ikkje..

 

 

bilde ja! så klart det! hehe.. kommer ikke på før onsdagen tror jeg.. lønn på tirsdag.. :D

 

gler meg.. :P

 

men nå har sprederene klikka.. hehe.. må få åpna å se om det er ene pæra bare, men fikk itte opp da jeg prøvde før i dag.. men men..

 

læll a gut

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planer for bilen..

Gjøres i år

*Lakkere sideskjørt å montere

*Lakkere skjermer / breddere hvis jeg kjøper det

*Skifte eksos anlegg ( Remus, eller scorpion)

*Bygge om til monovisker

*Mulig skifte ut gitter i bakfangeren og foran

*Senke 60/40

*Rieger RSR Frontfanger --- ri108312.jpg Står annet navn, men rieger har denne også. :)

 

*Nye hovedlykter ( monteres til uka )

*Nye baklykter

*Zender panser med badlook og et lite revers scoop

*Mulig nye felger

 

 

Fremtidsplaner ( LAANG fremtid )

*Bygge om anlegget

*Bytte motor eller bygge turbo på den som sitter.

 

 

 

Er det som er planene nå.. blir kostende en del men læll.. skal være gromt!

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

btw.. til de som har drivd kommentert antenna mi.. har forhørt meg litt, alle 16v er det som har kommi org med tak antenne.. alle gti 8v har antenne slik som meg!

Det sa de også på VW sjappa i byen!

:)

 

Du finner takantenne på alle "spesial" modellene også; Pink Floyd, Joker, Bon Jovi, Europe osv osv..

Den het i utgangspunktet 16v antenne hvis jeg ikke tar feil, kom altså først på Golf2 16v..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner takantenne på alle "spesial" modellene også; Pink Floyd, Joker, Bon Jovi, Europe osv osv..

Den het i utgangspunktet 16v antenne hvis jeg ikke tar feil, kom altså først på Golf2 16v..

 

Stemmer det du sier her ja.

Forrige golfen jeg hadde var en slik en "Pink Floyd" med el takluke,sort interiør,(litt sportsprega interiør),sentrallås og den "16v" antenna på taket.

Mens motoren var en standard 1,8 med 8v, monopoint insprut,altså 90hk.

det er det samme som jeg har i min nå(men skifta eksos og luftfilter) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner takantenne på alle "spesial" modellene også; Pink Floyd, Joker, Bon Jovi, Europe osv osv..

Den het i utgangspunktet 16v antenne hvis jeg ikke tar feil, kom altså først på Golf2 16v..

 

 

hehe.. veit det, men nå mener jeg på gti..

folk her som ikke har noe snøring på bilen min som påsto at den var ombygd til gti fordi den har "cl,gl" antenne.

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

btw.. til de som har drivd kommentert antenna mi.. har forhørt meg litt, alle 16v er det som har kommi org med tak antenne.. alle gti 8v har antenne slik som meg!

Det sa de også på VW sjappa i byen!

:)

 

 

Dette er jo bare en antenne :) men det du sier med at alle 8v kom med antenne som deg stemmer ikke, det må da vere 2rnen i såtilfelle. har 8v selv

og antenna mi står på taket. kjenner flere som har 8v. de har antenna på taket. Det kruser en del 3gti 8v rundt i byen her og dem har antenna på taket. Ikke for å vere sur og lage kvalme. Kommer sikkert an på alderen av gtièn selv har jeg en 97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo bare en antenne :) men det du sier med at alle 8v kom med antenne som deg stemmer ikke, det må da vere 2rnen i såtilfelle. har 8v selv

og antenna mi står på taket. kjenner flere som har 8v. de har antenna på taket. Det kruser en del 3gti 8v rundt i byen her og dem har antenna på taket. Ikke for å vere sur og lage kvalme. Kommer sikkert an på alderen av gtièn selv har jeg en 97

 

 

min er en 93.. jeg har bare sett 8v med antenne der jeg har.. er sikkert no nytt etter 95 eller no.. tipper jeg.. men bilen min er hvertfall ikke ombygd, har fabrikk papirer fra da den gikk i spania, der står det gti 8v ! hehe

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut planene dine =)

 

Enig med rai rai litt tidligere, litt rotete bak der.. ;) men men..

 

Hvis du er ute etter stivere senk, så kan du få kjøpt mitt..

 

Justerbare gule koni 40 mm..

00 Audi TT 1.8T Quattro

93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt )

92 Golf 3 TDK ( Solgt )

92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! )

92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min er en 93.. jeg har bare sett 8v med antenne der jeg har.. er sikkert no nytt etter 95 eller no.. tipper jeg.. men bilen min er hvertfall ikke ombygd, har fabrikk papirer fra da den gikk i spania, der står det gti 8v ! hehe

 

Har 93 modell golf GTi 8v jeg også, har den antennen på skjermen jeg og. Huff, ufint :P har også den på taket.

 

Men fant noen papirer på at ny skjerm på den siden har vært skifta, altså kvittering. Kan være derfor. ikke vet jeg :)

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut planene dine =)

 

Enig med rai rai litt tidligere, litt rotete bak der.. ;) men men..

 

Hvis du er ute etter stivere senk, så kan du få kjøpt mitt..

 

Justerbare gule koni 40 mm..

 

 

hehe.. ser ikke pent ut som jeg sa selv... :P

men, det spiller BRA! heller ingen som skar stikke huggu nedi der.. :P

 

lavere? naj, ehhe.. den er lav nok med 35 ass.. :D

Mulig jeg kjøper på ei stabstag el noe!

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår