Gå til innhold

Her er det som er igjen..

Ranger emnet


olehenri

Anbefalte innlegg

Som sikkert noen har lest så har jeg blitt utsatt for et mildt sagt FREKT tyveri... å her er det som er igjen...

 

 

Her sto bilen.. med fronten mot treet.. noen få meter fra garagen å huset

 

010.jpg

 

 

 

Her er det eneste jeg har funni igjen.. :-s

 

008.jpg

 

 

Kutta ledninger og alt, tatt med seg spredere og blinklykter som var ødelagt og

 

012.jpg

 

 

Litt mer..

 

011.jpg

 

 

Slik ser den ut nå..

 

009.jpg

 

 

 

 

 

Dere som har gjort dette.. RÆVHOOOOL! Brenn i helvete!

Rånerene will find u!

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Camryfellow

Må være digg å komme til på, morran?

Tilogmed fronten gaper i oppgitthet.. Sukk!

Tenk en verden hvor man hadde slippi å bruke låser....

 

fikk vite om det kl 1800 på jobb i går.. så fra da til 0900 har jeg sitti å erga meg over detta.. men men.. heldigvis var det ikke den andre bilen min!

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig logisk at det er noen ifra næromrpdet Ole...tenk da, hvem kan vite nøyaktig hvor du bor, at bilen står hvor den står osv..er jo nødt til å være noen som vet noe om deg eller bilen din..litt freaky dette der men, det er i allefall min påstand..

 

Skal holde ører og øyne åpne her oppi Nord-Gudbr.dalen for deg jeg:)

 

Spre ryktet ut..finner nok ut noe til slutt..faan som slike folk skal få kjenne det..helvetes idioter av mennesker som gjør slik!!!:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tplassen

Det er veldig logisk at det er noen ifra næromrpdet Ole...tenk da, hvem kan vite nøyaktig hvor du bor, at bilen står hvor den står osv..er jo nødt til å være noen som vet noe om deg eller bilen din..litt freaky dette der men, det er i allefall min påstand..

 

Skal holde ører og øyne åpne her oppi Nord-Gudbr.dalen for deg jeg:)

 

Spre ryktet ut..finner nok ut noe til slutt..faan som slike folk skal få kjenne det..helvetes idioter av mennesker som gjør slik!!!:(

 

Aner ikke hvem det kan være... :-s

Men nå er en del rånere ute etter dem, hafslund ( jobben) er på utkikk, snuten, og en del andre fra hed/opp.

Skal nok finne de!"

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få kompiser av deg,eller enda bedre,kjenninger,til å spre ryktet om at de er intr i å kjøpe rallye front med tilbehør,legg ut annonser på nettet,finn.no osv.. Kan hende de er dumme nok til å gå på den..

 

Verdt et forsøk vertfall..

 

PS: Stiller opp med balltreet jeg,er jo for en god sak :)

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tplassen

Det er veldig logisk at det er noen ifra næromrpdet Ole...tenk da, hvem kan vite nøyaktig hvor du bor, at bilen står hvor den står osv..er jo nødt til å være noen som vet noe om deg eller bilen din..litt freaky dette der men, det er i allefall min påstand..

 

Skal holde ører og øyne åpne her oppi Nord-Gudbr.dalen for deg jeg:)

 

Spre ryktet ut..finner nok ut noe til slutt..faan som slike folk skal få kjenne det..helvetes idioter av mennesker som gjør slik!!!:(

 

 

hvis de er fra nærområdet så må den jo selges!!!!

men spørs vel om de er det. Østlandet tenker jeg... og det er jo ikke vanskelig og finne ut hvor han bor, alt ligger jo på nettet!!!!!

2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline

1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro

1967 Vw Boble 1303 S

(x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo

(x)1990 Audi 90 2.3 ABT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mr|ece

 

 

hvis de er fra nærområdet så må den jo selges!!!!

men spørs vel om de er det. Østlandet tenker jeg... og det er jo ikke vanskelig og finne ut hvor han bor, alt ligger jo på nettet!!!!!

 

men stedet jeg bor, er ikke lett å finne! uansett!

 

men gir egentlig faen i det de har tatt, det som er så jævelig er at de har vært så nærme huset mitt å gjort slik

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg en golf som plutselig har fått rally front her i byen, skal jeg skrive opp reg nr med en gang, og si ifra.. og stakkars han som sitt å kjøre den bilen, hvis han har stjelt den....

JÆVLA FJOTT SOM HAR GJORT DETTE!!! Prøv deg på bilen min og du er dau, steindau!

Hadde jeg funni at bilen min uten front, så vet jeg ikke hva jeg hadde finni på... og fått tak i vedkomne...DAA!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår