Gå til innhold

Etterlysning!!!!!!

Ranger emnet


olehenri

Anbefalte innlegg

Huff...satans idioter!! Jaggu er folk desperate, de skjønner faen meg ikke hva som er sitt og andre sitt!!

detta må ha vært nøye planlagt, med tanke på verktøy osv, for fanger, frontplate osv.

Jaggu glad jeg har alarm, også på panseret!! så IKKE rør bilen MIN!

Hadde du noe slags kjennemerke på lykter?grill? riper osv. ell merker?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by Silvern

Huff...satans idioter!! Jaggu er folk desperate, de skjønner faen meg ikke hva som er sitt og andre sitt!!

detta må ha vært nøye planlagt, med tanke på verktøy osv, for fanger, frontplate osv.

Jaggu glad jeg har alarm, også på panseret!! så IKKE rør bilen MIN!

Hadde du noe slags kjennemerke på lykter?grill? riper osv. ell merker?...

 

Ikke som jeg kan huske nå, hadde bare et 16v merke på grillen som var kjøpt på mobilsentrum, det er sikkert rivd av nå.. men men.. får vel itte no igjen på forsikring heller når jeg bare har ansvar på den..

 

men men..

bilen er te salgs så.. for 5 lapper mindre.. hehe

 

 

 

men du et spm. Å mye tar dere ned på as auto for montering av eksos anlegg fra kat og ut? skal sette på scorpion anlegg på nybilen snart.

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by olehenri

 

Ikke som jeg kan huske nå, hadde bare et 16v merke på grillen som var kjøpt på mobilsentrum, det er sikkert rivd av nå.. men men.. får vel itte no igjen på forsikring heller når jeg bare har ansvar på den..

 

men men..

bilen er te salgs så.. for 5 lapper mindre.. hehe

 

 

 

men du et spm. Å mye tar dere ned på as auto for montering av eksos anlegg fra kat og ut? skal sette på scorpion anlegg på nybilen snart.

 

detta gjør du da selv!

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by olehenri

 

nei! har ikke tilgang til slikt utstyr!

Dessuten skal det gjøres av noen som har peil ( noen verksteder) så jeg har en liten garanti på arbeidet!

 

tilgang til utstyr? anlegget er jo engt opp i gummistrikker, og verktøyet man trenger er en skiftnøkkel bare....

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pater

 

tilgang til utstyr? anlegget er jo engt opp i gummistrikker, og verktøyet man trenger er en skiftnøkkel bare....

 

kommer ikke under bilen

 

må vel sveises? hakke kat.

 

 

vil ha noen som har god peil til å gjøre det

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by olehenri

 

Ser jeg en bil med golf ralley front og tsw felger til sommern, ja da kan u tenke deg selv hva som skjer...

 

Bare husk du ikke er den eneste i landet med Rallye front da :)

 

Uansett, tragisk... utrolig hvor frekke folk kan være. Glad jeg har alarm.. som også går på panseret..

Balltre henger klart til bruk!!!

FORZA MOTORSPORT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tommy L

 

Bare husk du ikke er den eneste i landet med Rallye front da :)

 

Uansett, tragisk... utrolig hvor frekke folk kan være. Glad jeg har alarm.. som også går på panseret..

Balltre henger klart til bruk!!!

hehe.. det vet jeg.. men i lillehammer så er jeg så og si den eneste har jeg fått med meg.. går en org rally her men.

 

Er litt skremmende at dissa veit hva og hvor å hvordan..

 

det er IKKE lett å finne frem til meg hvis de ikke er kjent..

 

kjipe er at jeg og bare har ansvarsforsikring på 2rn. så får vel ikke igjen noe.. :-s

 

 

 

såh.. den nye skal få særbehandling med tanke på sikkerhet..

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slikt er tragisk, men dessverre en realitet..

Flere av kameratene mine sier jeg er paranoid bare fordi jeg har limt fast ditt og datt, bruker låsebolter osv osv..

Sjekk ut deleannonser på f,eks Qxl, Finn.no osv etter noen som selger slikt som du mangler.. Du kan være heldig..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by B.T.i

Slikt er tragisk, men dessverre en realitet..

Flere av kameratene mine sier jeg er paranoid bare fordi jeg har limt fast ditt og datt, bruker låsebolter osv osv..

Sjekk ut deleannonser på f,eks Qxl, Finn.no osv etter noen som selger slikt som du mangler.. Du kan være heldig..

 

Skal gjøre alt jeg kan for å sikre den nye, har en del planer på den ( dyre planer ) men 2rn skal selges... så tar det ikke så altfor tungt, taper bare 5k, men.. De kan komme tilbake!

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by olehenri

 

Skal gjøre alt jeg kan for å sikre den nye, har en del planer på den ( dyre planer ) men 2rn skal selges... så tar det ikke så altfor tungt, taper bare 5k, men.. De kan komme tilbake!

 

 

skjer a? fløtta jo..

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by olehenri

hehe.. det vet jeg.. men i lillehammer så er jeg så og si den eneste har jeg fått med meg.. går en org rally her men.

 

Er litt skremmende at dissa veit hva og hvor å hvordan..

 

det er IKKE lett å finne frem til meg hvis de ikke er kjent..

 

kjipe er at jeg og bare har ansvarsforsikring på 2rn. så får vel ikke igjen noe.. :-s

 

såh.. den nye skal få særbehandling med tanke på sikkerhet..

 

 

ansvarforsikring er no dritt, tenk om de hadde tatt hele bilen! Skjedde med gamle 16V'ern min.. fikk ikke igjen en dritt.

 

Åsså no dritt at de som tok den da kanskje muligens kjenner til deg..

FORZA MOTORSPORT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig hvor frekke tyver kan være! Uansett hva man gjør for å sikre bilen, så ligger de alltid et steg foran virker det som :(

Det verste synes jeg faktisk er politiet som bare står på sidelinjen å ser på. Vært masse bilinnbrudd herover, men alt blir henlagt! :(

Jaggu glad min står i garasje med elektrisk lås, og alarm på bilen!

 

Tyver! :ssip: fucku :aug: :fire: anger2

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår