Gå til innhold

Etterlysning!!!!!!

Ranger emnet


olehenri

Anbefalte innlegg

Noen har vært så ISKALDE å stjålet rallyfronten på 2r golfen min den siste uka..

 

Bilen har stått vedsiden av garagen etter nykjøpet, de har hoppet over gjerde, tatt med seg fronten/støtfanger bak et uthus, å skrudd av deler der og forsvinni. Finni igjen frontfangeren..

 

HVIS det er noen som i det hele tatt har noe snøring på dette i opplands området så pliiiis gi meg beskjed...

DERE SLITER SÅ SINNSYKT!

bwt Politianmeldt..

 

 

 

 

 

 

FAEN I HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

Ole20johnny20golf2002.jpg

 

 

 

 

 

DERE SLITER!!!

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by olehenri

Noen har vært så ISKALDE å stjålet rallyfronten på 2r golfen min den siste uka..

 

Bilen har stått vedsiden av garagen etter nykjøpet, de har hoppet over gjerde, tatt med seg fronten/støtfanger bak et uthus, å skrudd av deler der og forsvinni. Finni igjen frontfangeren..

 

HVIS det er noen som i det hele tatt har noe snøring på dette i opplands området så pliiiis gi meg beskjed...

DERE SLITER SÅ SINNSYKT!

bwt Politianmeldt..

 

 

 

 

 

 

FAEN I HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

Ole20johnny20golf2002.jpg

 

 

 

 

 

DERE SLITER!!!

 

anger2

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tør ikke å ha ny bilen ute nå ass.. faaan.. bilen sto 2 meter fra garagen, der det var dekk og felger til en BETYDELIG sum..

 

Er på jobb, fikk høre om det for 1-2 timer siden av fatter, han som merka det..

 

 

Slik har det skjedd..

 

Mutter så i går en burgunder rød bil kom ved huset vårt, med ungdommer i, som stakk igjen fort.

Så, de har skrudd av frontfangeren/rally fronten ( grill, lykter og badlook lista), dratt med seg det opp til et lafte sted 10-20 m unna bilen og gjemt seg bak der å skrudd av delene, der fant fatter igjen frontfangeren. så har de fortsatt videre igjennom skogen til hovedveien der bilen sansynligvis har venta..

 

Så dette må være noen som vet hvem jeg er ass, ettersom at jeg er den eneste bilen i byen med den fronten, bortsett fra den orginale ralleyen..

 

 

Så skal innom politiet i morra, de sa de sku bli med opp å se, de sa de kjente godt til bilen min.. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: hehe

 

 

Men dere fra lillehammer, pater, silvern, hvis dere ser eller hører noe om det. pliiiiiiis si i fra. Ser jeg plutselig en golf med de lyktene og fronten så er ikke jeg vekter lengre for å si det sånn..

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by olehenri

jeg tør ikke å ha ny bilen ute nå ass.. faaan.. bilen sto 2 meter fra garagen, der det var dekk og felger til en BETYDELIG sum..

 

Er på jobb, fikk høre om det for 1-2 timer siden av fatter, han som merka det..

 

 

Slik har det skjedd..

 

Mutter så i går en burgunder rød bil kom ved huset vårt, med ungdommer i, som stakk igjen fort.

Så, de har skrudd av frontfangeren/rally fronten ( grill, lykter og badlook lista), dratt med seg det opp til et lafte sted 10-20 m unna bilen og gjemt seg bak der å skrudd av delene, der fant fatter igjen frontfangeren. så har de fortsatt videre igjennom skogen til hovedveien der bilen sansynligvis har venta..

 

Så dette må være noen som vet hvem jeg er ass, ettersom at jeg er den eneste bilen i byen med den fronten, bortsett fra den orginale ralleyen..

 

 

Så skal innom politiet i morra, de sa de sku bli med opp å se, de sa de kjente godt til bilen min.. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: hehe

 

 

Men dere fra lillehammer, pater, silvern, hvis dere ser eller hører noe om det. pliiiiiiis si i fra. Ser jeg plutselig en golf med de lyktene og fronten så er ikke jeg vekter lengre for å si det sånn..

 

har ikke dere en sånn diger maglight i bilen da :Dknock

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silvern

FY FAEN! SÅ SURT :mad:

:mad: :mad:

 

Mye tyveri om dagen, 4 stk TSW Alpine felger stjelt ved As Auto natt til lørdag!! med boltsirkel 4*100. 15" med bra sommerhjul. satt på en Honda Civic. --> politianmeldt.

 

FY f... sku ha fått tak i tjuvradan! Jævla dårlig gjort!

 

sto bilen att på klosser eller noe slikt da ell?

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har golf 2, ingen rally front, trives med fronten jeg har jeg. Klarglass.

Skal si ifra hvis jeg hører noe, dette var skikkelig surt.

Skjønner ikke at folk tørr/klarer å gjøre noe slik!!

Så en burgunder rød civic som sto ved bussholdeplassen ovenfor bellevue ved 18:15 tiden, hadde liten spoiler bak..(bare et tips)

 

Civicen på jobb sto kun at på skivene ja, dem hadde lagt 2 stålfelger under kannalen. *surt*:mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silvern

Jeg har golf 2, ingen rally front, trives med fronten jeg har jeg. Klarglass.

Skal si ifra hvis jeg hører noe, dette var skikkelig surt.

Skjønner ikke at folk tørr/klarer å gjøre noe slik!!

Så en burgunder rød civic som sto ved bussholdeplassen ovenfor bellevue ved 18:15 tiden, hadde liten spoiler bak..(bare et tips)

 

Civicen på jobb sto kun at på skivene ja, dem hadde lagt 2 stålfelger under kannalen. *surt*:mad:

 

hehe.. den civicen tilhører en på jobben til fatter.. :P så den der da jeg dro på jobben.

Trivdes med fronten jeg og.. hehe.. bare så surt at den er så dyr..

Ikke noe farlig med fronten for min del, men at noen har nerver nok til å komme hjem til meg å stjele er det som er så surt..

Sku ønske jeg hadde kommi hjem mens de drev på.

Hadde blitt haraball..

 

FAEN altså.. skal jeg jaggu investere i overvåkning til bilen min! :D

tør ikke å ha den ute der nå.. :-s

dyre ting på den og.. haff

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by olehenri

 

 

ække i no bil je.. jobbe på ringebu akkurat nå je.. :P mottaket vettu

 

er helt sikkert noe du kan slå med der også, hehe... skjønner ikke at dem tør jeg... begynne å skru av grillen,lykter og støtfanger utafor huset til noen..... er jo ikke helt lett å gjøre detta på 10min i snøen og når det er mørkt ute da..... og skruene til fangeren har en tendens til å sitte som f.... må jo omtrent jekke opp bilen også for å komme til skikkelig under, å en slik opperasjon går jo ikke helt lydløst heller da....

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pater

 

er helt sikkert noe du kan slå med der også, hehe... skjønner ikke at dem tør jeg... begynne å skru av grillen,lykter og støtfanger utafor huset til noen..... er jo ikke helt lett å gjøre detta på 10min i snøen og når det er mørkt ute da..... og skruene til fangeren har en tendens til å sitte som f.... må jo omtrent jekke opp bilen også for å komme til skikkelig under, å en slik opperasjon går jo ikke helt lydløst heller da....

 

 

hadde noen sett det så hadde jeg hørt det, GARANTERT!

 

 

FAAAAAN ass..

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kidn

hmm, felger og front stjålet!! høres no ut som om det kommer en fet bil på veien der nede til sommeren da:) tuller, sur e det sikkert ja!!

 

Ser jeg en bil med golf ralley front og tsw felger til sommern, ja da kan u tenke deg selv hva som skjer...

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår