Svessa Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Fra glanstiden, nå kommer saltet og ødelegger! http://img.photobucket.com/albums/v631/svessa/Bilde086.jpg [/img] Anlegget før en ny "facelift" http://img.photobucket.com/albums/v631/svessa/Bilde084.jpg[/img] Siter -95 MB E220 -84 VW Caddy mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Yeah enda en lokal helt på forumet.. Den bilen har jeg råna forbi mange ganger :) er ofte på statoil .. Fyller/vasker der jeg :) Sikkert sett meg noen ganger. Hvit stygg golf for øyeblikket , men skal bli fet.. Golfen din ligner litt på gammle min , samme farge og lykter osv.. Hva er vidre planer ? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf-Master Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 så på den grillen din. kjøpt grillen ferdig, eller lagt inn netting selv? Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Fikset bildene for deg jeg Anlegget før en ny "facelift" Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 få av alt av klistremerker, annen grill og lakk fangere så har du en pen bil :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Originally posted by vwgolf2 få av alt av klistremerker, annen grill og lakk fangere så har du en pen bil :cool: enig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Enig i at fangerene må lakkes og klistremerkene må gå.. iallefall det rosa der... Liker heller ikke sølvsoting når det bare er på ett vindu, og siden det ikke er lov på to, så kan du like godt ta det av... Grillen kan godt bli for min del, men da må du skaffe deg en ganske stor motor... Den grillen passer ikke på style-golf, men på hardcore kjøre-golf spør du meg :) men ellers lykke til, du har et flott emne der... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svessa Skrevet Januar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Merkene skal av, må bare ha nye dører først! Hengslet har røket på førersiden! Hadde vært flott hvis noen har dører i denne fargen liggende. Grillen er selvlaga, det er merkene og! Derfor de er på! Måtte bare reklamere litt for meg selv! Har planer om å sette på G60 breddere med kalnalskjørt, og en hekkspoiler! Har konentrert meg mest om anlegget, legger ut bilder senere... Fangern er lakka, men på billigste måte dessverre. Skal ha nye felger til sommern. Tror ikke det blir aktuelt med større enn 15" Subber jo bare! Noen som har peil på valsing? Tror jeg husker den gamle golfen din! Hva slags subb hadde du baki? Har du noen bilder av den? Siter -95 MB E220 -84 VW Caddy mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Sett deg mange ganger jeg også. Bor du på Røa, eller? Sett deg mange ganger i krysset ved Persbråten VGS (går på skole der). lars-frr: Hvilken Statoil snakker du om? Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svessa Skrevet Januar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Bor på Røa ja! Kjørt forbi golfen din noen ganger også. Ser pen ut! Litt kjip med svarte stålfelger da! Statoil Bogstad tenkern på.. Noen som er interessert i Audiobahn subben på bildet? AW1500Q 800w rms i lukket kasse fra Thorshov. Gadd ikke bygge kasse til den, men funker bra i den kassa den sitter i!!! Skal ha 2500 for bass i kasse. Kvitering følger med. Siter -95 MB E220 -84 VW Caddy mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Kaldblod: Visste du gikk der :) Gikk der sjæl hehe .. Har sett bilen din flere ganger ,, pen bil .. Husker du kjørt "litt" for fort opp over mot holmekollen en dag .. hehe, stund siden nå da.. Var forresten innom pers forleden :) så bilen din.. Statoil på bogstad vi snakker om ,, jeg bor der .. Rett ved golfbanen.. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Svessa : Samme som jeg har nå , en Polk 12 " (dyr) .. Skal ta bilde av den jeg :) Ser jo bra ut anlegget ditt da .. Ser ikke like pent ut oss meg .. Ps: Ekke så værst den gullgolfen på statoil :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Var kanskje bilde av bilen du mente :) hehe Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Originally posted by lars-frr Kaldblod: Visste du gikk der :) Gikk der sjæl hehe .. Har sett bilen din flere ganger ,, pen bil .. Husker du kjørt "litt" for fort opp over mot holmekollen en dag .. hehe, stund siden nå da.. Var forresten innom pers forleden :) så bilen din.. Statoil på bogstad vi snakker om ,, jeg bor der .. Rett ved golfbanen.. HÆÆ??? Hva for fort? Fortell... :P Hakke kræsja no, jeg. Svarte stålfelger er jævlig kjipt, ja, men det skal bli større hjul og senk nå snart, bare våren kommer. :) Den gullgolfen på Statoil der er fet, ja.. Men, det er "bare" 16V, tror jeg. Tror den har G60-emblem i grillen. Teit :\ Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 hehe , jeg kom kjørende ned forbi midstuen , du kjørte oppover .. Er lenge siden nå da.. Men du kjørte ikke i 40 der :) hehe .. Kul bil forresten .. Får komme innom Persbråten en dag :) Skal forresten på VK kvelden på revyen Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg