pahf Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Jeg regner med at subben min har gått til helvete. Og siden jeg er avhengig av musikk og pendler hjem fra skolen hver helg vil jeg ha litt trykk :) Hva anbefales av billige 12" behøver ikke være noe spesielt merke el.no, skal bare ha den en liten stund til jeg får realisert mine andre planer. Som blir litt dyrerer. Noen anbefalinger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf-Master Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Hva med en Cerwin Vega V-Max 12" da? Dette er ett element med bra spec, spiller sykt og trykker meget bra med riktig forsterker. Koster Ikke allverden heller. Sjekk Soundpressure.no for mer info. Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Boschmann subwoofer er faktisk veldig billig også spiller veldig rent og med masse dunk, for den som ønskler det. Ble helt overasket da en kompis fortalte meg hva han hadde når jeg hadde hørt lyden først. 498,- for en 10" og 598" for en 12". Absolutt å anbefale... Tåler litt juling også + du trenger ikke å være så redd for den, og skal du ha den en liten stund så hvorfor ikke? Er jo så billig at du taper ikke så mye når du skal selge, eller du kan bare kaste den. Les mer her! Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 hehe, kjøpe bilanlegg ifra clahs olson? vel. Er det noen andre som har noe å anbefale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nlight Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Evt en 2003 Boschmann ALX-122SP som du kan få billig av meg.. Veldig lite brukt.. :) Siter I like my women like i like my scotch.. 12 years old and mixed up with coke -03 Mazda 6 x93 Mazda 323 GT-R x91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Originally posted by pahf hehe, kjøpe bilanlegg ifra clahs olson? vel. Er det noen andre som har noe å anbefale? ja, det funker hvis du skal ha noe billig med god lyd og du ikke tenker på hvor det er kjøpt og merke... Kom med noen priser hva du mener med rimelig også da, så kanskje det er litt lettere å hjelpe... Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Originally posted by Italiano power Les mer her! Jeg puttet for moro skyld det elementet inn i kasseberegningsprogrammet mitt: Lukket kasse Qtc= 0,87 (lavere Q er å fortrekke men det lar seg ikke gjøre å "tune" Q-verdien til under elementets totale Q verdi. Qtc 0,707= flat frekvensgang) Kassestørelsen ble på 340 liter!!! Stapper man kassa full av dempematriale kan det hende man får ned volumet til rett under 300 liter!:D Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Hør med Anders (Autod) om han fortsatt har 12W3'ene ;) Da kan du få deg en meget god sub til en billig penge. Ikke så billig som de som er foreslått over her, men det har jo sin grunn... Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 hvor mye skal du ha for den boschman subben nligh? eventuelt noen side med specs på? Kan jo snakke med autod, men hvis jeg ikke får et sinnsykt tilbud tror jeg ikke jeg har råd. Er jo bare student vettu, hehe. Også orker jeg ikke koste på dette elementet så mye når jeg skal bytte det ut til sommeren alikavel. men hvis noen forhandlere el andre har noen tilbud så bare kom med de :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Vil tro at du får mye mer for pengene med en DY9212 eller denne om du er kjapt ute. Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Originally posted by Dag-Johansen Jeg puttet for moro skyld det elementet inn i kasseberegningsprogrammet mitt: Lukket kasse Qtc= 0,87 (lavere Q er å fortrekke men det lar seg ikke gjøre å "tune" Q-verdien til under elementets totale Q verdi. Qtc 0,707= flat frekvensgang) Kassestørelsen ble på 340 liter!!! Stapper man kassa full av dempematriale kan det hende man får ned volumet til rett under 300 liter!:D Mvh Dag Johansen Og det betyr for en som ikke har så mye peil? Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Originally posted by Italiano power Og det betyr for en som ikke har så mye peil? Du kan jo se om du klarer å få en kasse på over 300 liter inn i bilen din ;) Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 har tenkt litt på dynabel subben, men de anbefales ikke i reflex kasse. Og det er iog forseg greit, men jeg har nå en ferdig kasse. så lar den ilgge på vent enda .) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Originally posted by BeemerZ1 Hør med Anders (Autod) om han fortsatt har 12W3'ene ;) Da kan du få deg en meget god sub til en billig penge. Ikke så billig som de som er foreslått over her, men det har jo sin grunn... Mvh Stian En igjen...;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Originally posted by autod En igjen...;) how much? :) Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg