A.R.Giulietta Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 kan noen skaffe meg en turbo til bilen min? Det er en Lancia Thema I.E. Turbo... orginalt sitter det i en Garret TB0338 Den har nå begynt å bruke en god del olje og den lager ulyder.... Jeg er ute etter å enten fikse den på billigst mulig måte, eller å få tak i en brukt turbo som passer (i bra stand!!) Mvh Ronny Åkerholm Tlf: 911 58 751 Siter Alfa Romeo Giulietta -84 prosjekt Alfa Romeo GTV6 -85 Alfa Romeo GTV6 -84 corsabil Alfa Romeo 75 QV -91 bruksracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.R.Giulietta Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 hadde også vært fint om noen kunne skaffet et billig overhalings kitt Siter Alfa Romeo Giulietta -84 prosjekt Alfa Romeo GTV6 -85 Alfa Romeo GTV6 -84 corsabil Alfa Romeo 75 QV -91 bruksracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeifPer Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 vet ikke hvilken type flens det er på det grenrøret, men hvis du kan sveise litt så er det ingen prob. Det er veldig mange turboer på siden http://www.autopower.se. Dette er i svergie, så det er også veldig billig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg