Gå til innhold

Ting dere hater!

Ranger emnet


EvenS

Anbefalte innlegg

  • Svar 354
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

jeg hater:

 

- at det begynner å regne minutter etter jeg har vaska bil

- vond kebab

- doven cola

- steinsprut

- katter som går over bilen

- harry biler (Granada, Taunus, AM car, Ascona osv)

- styla pick up'er

- neon lys under harry biler

- inkasso

- tørt brød

- restskatt

- kriminelle asylsøkere

- sosialister

- avgiftskåte politikere

- slaps om vinteren

- bensinprisene

- fyllesjuk om morran

- regn i ferieukene

- brennmaneter

- solbrent

 

 

 

osv osv osv osv

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

701- at typen ikke klarer å tørke av benken/brødfjøla etter seg når han lager seg mat.

 

702- at typen bare slenger klær på gulvet og klager dagen etterpå over skrukkete klær.

 

703- de tøffe, eldre kameratene til typen som er så stolte over å ha lurt til seg fitte fra en godtroende fjortis.

 

704- fjortiser som skryter av å ha lånt bort fitta si til en 10 år eldre mann.

 

705- kommentarer som"jeg får vel ikke igjen noe på skatten av den, vel" for så å le høyt og tro at de er de eneste med den kommentaren når jeg spør om de vil ha igjen kassa-lappen.

 

706- fjortiser som ler altfor høyt.

 

707- fjortiser som fniser av hver eneste ting du/de/andre sier.

 

708- boyband

 

709- folk som diskuterer ting de ikke har peiling på.

 

710- folk som er påståelige når jeg vet jeg har rett.

 

711- folk som kommer med dumme argumenter under diskusjoner.

 

712- at alle veterinærene på hadeland tar ferie SAMTIDIG!

 

713- lukta i oppgangen der hvor broren min bor ( grønland ).

 

714- folk som bor i Norge, men ikke gidder å lære seg norsk.

 

715- "jai skal hente alle fetterene min"

 

716- fjortiser som ringer ustanselig til typen på lørdag og fredag kveld, like før ett, og tigger skyss hjem, og de "må være hjemme til ett, hvis ikke så blir mamma så sur! vær så snill!?"

 

717- fjortiser som ikke tar nei for et nei.

 

718- gutter som mener at voldtekt er jentas skyld " hun praktisk talt BA om det da. HUn viste jo kløft og lår!" Doh?

 

719- folk som ikke nøyer seg med et, eller to utropstegn eller spørsmålstegn, men som må fylle ut hele linja.

 

720- folk som absolutt må bruke opp alle tegnene i ei melding, i stedet for å skrive "ja" & "nei".

 

721- at jeg brukte en halvtime på å skrive opp over 50 ting jeg hater, men så klikka den fuckings maskinen!

Polo 6nf, 2000mod. Glam edt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager å si dette, men etter å ha fulgt med på denne tråden i lengre tid nå så er det MYE bitterhet blandt folk. Også over små ting..... :rolleyes:

 

Er fullstendig klar over at tråden er "ting dere hater"....... men unnskyld meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Vil bare legge til en liten sak:

 

727:

Maktsyke oper på IRC-kanaler som kicker folk bare fordi man vinner en ubetydelig liten diskusjon mot dem. Og når man så skal si noe fornuftig til dem i Msg, så Ignore-lister dem meg! Sånne stygge små drittunger skulle ikke hatt livets rett, har så lyst å bare skyte de i hodet og gjøre slutt på lidelsene demmes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tekNetium

Vil bare legge til en liten sak:

 

727:

Maktsyke oper på IRC-kanaler som kicker folk bare fordi man vinner en ubetydelig liten diskusjon mot dem. Og når man så skal si noe fornuftig til dem i Msg, så Ignore-lister dem meg! Sånne stygge små drittunger skulle ikke hatt livets rett, har så lyst å bare skyte de i hodet og gjøre slutt på lidelsene demmes.

 

Know that feeling...Man har vunnet en diskusjon hvor den andre har driti seg totalt ut,men nekter å innrømme/forstå det..Nå snakker jeg ikke om irc(for der er jeg ikke) men alle andre steder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår