Gå til innhold

Bil/stereo treff i alta

Ranger emnet


Bjørn W

Anbefalte innlegg

  • Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Alle som har tenkt på å delta på arctic streetshow må melde seg på snarest til undertegnede på: altabilstereo@hotmail.com eller telefon/sms: 41426669. si fra hvilken konkurranse du ønsker å delta i,ACAP, dB-drag eller utstillingskonkurransen.

 

Bjørn

Bjørn M Wilhelmsen

 

Trur du æ røyke når æ koble...

http://www.altabilstereo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ja, da var bilen klar, akkurat færdi og polere og vaske, ska på jobb klokken 9 i morgen tidlig så kjører vi oppover etter jobb, jeg og en kompis med en mr2 mk2 skal delta på bilstereo konkuransen der oppe, tror jeg kommer til å bli en smule trøtt ja!! er nesten 100 mil å kjøre så det blir noen timer bak rattet før vi er fremme hehe

- 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt)

- 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin)

- 87 Nissan King Cab (bruksbil)

- 06 Opel Vectra (solgt)

- 90 Nissan 200sx S13 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var et bra treff i går, men det ble litt mye venting. Var visst en dommer som ikke kom og flere dommere som var forsinket. Var kanskje lite publikum, men det var nok mest pga. været. Overskyet og iskald vind frister vel ikke akkurat til å stå ute. Vi får håpe på bedre vær og bedre organisering til neste år.

 

Jeg knipsa et par bilder som jeg har lagt ut her. Hvis du har flere bilder så sleng de ut der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Organseringa var dritbra.lite vi kunne gjøre med den dommeren som ble sen og lite vi kunne gjøre med været.var totalt uforutsette greier.Mye venting er det så å si bestandig i en bilstereokonkurranse.det bare er sånn.men alt kan jo gjøres bedre.dette var første gangen det prøves her oppe og jeg vil si dette ble en liten suksess.synes det var rå sporty at guta fra mo i rana kom opp. :wave

 

Bjørn

Bjørn M Wilhelmsen

 

Trur du æ røyke når æ koble...

http://www.altabilstereo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var noen mil å kjøre men det gikk egentli fantastisk greit hehe ;)

ble intervjuet av finnmarken dagblad også hehe litt morsomt egentli, gleder meg allerede til treffet i lofothallen! Skal få rettet opp i noen småting til da :) greit å få noen som vet hva de holder på med til å bedømme anlegget å si hva som må forbedres :)

Tok med meg en pokal for 2 plass i lydklasse 3, men har senere fått beskjed om at jeg får 1.plassen i lydklasse 2.. mener selv at dette må bli mere rett i forhold til sammenlagte poeng..

 

Ellers var konkuransen helt okey, at det ble noe venting må man nesten regne med, det tar litt tid å skal bedømme alle bilene. Oppmøtet var ikke det helt store men de svarte til forventningene hehe :p

 

Mondeoen min og mr2'en til kompisen min:

alta_steetshow_005.sized.jpg

- 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt)

- 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin)

- 87 Nissan King Cab (bruksbil)

- 06 Opel Vectra (solgt)

- 90 Nissan 200sx S13 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei selv skulle jeg gjerne ha sett at det var 20 biler i min klasse, bestandig morro med konkuranse, men når poengene fra konkuransene legges samme til slutt for å avgjøre hvem som blir norgesmester så blir det litt feil.. og det er jo da dermed vits i å bedømme bilen hehe men jeg var der mest for å få en pekepinne på hva som må forbedres :)

- 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt)

- 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin)

- 87 Nissan King Cab (bruksbil)

- 06 Opel Vectra (solgt)

- 90 Nissan 200sx S13 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo greit at det er få biler men uansett så stiller man i den klassen man skal være i .

Valget er jo enten å underkjenne hele konkurransen eller sette folk inn der de skulle vært .

Derfor vil vedkommende som måtte stille mot en bil med stereo som kostet 3 ganger så mye få den 1 plassen han skulle hatt i sin klasse .

 

Dette for at han skal få poengene han har rett på og det er slik det funker i Acap .

Kommer ikke til å bli slått sammen klasser flere ganger .

 

Ellers takk til Bjørn for å arrangere noe der oppe, og de som hjalp å dømme .

 

Resultater blir lagt ut straks jeg får skjemaene og bilder av alle bilene .

 

 

Frank

Driver Audioteam .

Leder i Acap .

Agent for Ice Audio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo greit at det er få biler men uansett så stiller man i den klassen man skal være i .

Valget er jo enten å underkjenne hele konkurransen eller sette folk inn der de skulle vært .

Derfor vil vedkommende som måtte stille mot en bil med stereo som kostet 3 ganger så mye få den 1 plassen han skulle hatt i sin klasse .

 

Dette for at han skal få poengene han har rett på og det er slik det funker i Acap .

Kommer ikke til å bli slått sammen klasser flere ganger .

 

Ellers takk til Bjørn for å arrangere noe der oppe, og de som hjalp å dømme .

 

Resultater blir lagt ut straks jeg får skjemaene og bilder av alle bilene .

 

 

Frank

 

 

For min del kan du underkjenne konkurransen.Ikke mitt tap.Så ser jeg ikke hva som er det forbanna problemet med at den klassen ble slått ilag med en annen.Du vet selv at det er ikke prisen det kommer an på i konkurranse.det beviste vedkommede også.Det er jævla lett å gi vedkommede de sammenlagtpoengene han skal ha i sin opprinneligeklasse .Er jo bare å gjøre det.en bil i hver klasse kan IKKE kalles konkurranse.Ikke vært vits å dømme dem.hadde vunnet uansett å i tillegg fått sammenlagtpoeng.

Hvorfor er ACAP blitt så firkantet??Sammenslåing av klasser blir gjort i andre organisasjoner som er større enn ACAP og dette fungerer å ingen klager.

 

Bjørn

Bjørn M Wilhelmsen

 

Trur du æ røyke når æ koble...

http://www.altabilstereo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår