A.R.Giulietta Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=650344 Selger en golf 2 veldig billig. Senket, veldig pent "gullfarget" interiør (velur?), Går usedvanlig billig, merkelig bra bånndrag i motoren. Den er ikke eu-godkjent men den har vært inne... grunnen til at den ikke ble godkjent er som følger: Lasteavhenging ventil sitter fast, sprekk i frontrute, dårlige foringer i bakaksel, slakk i fjærbeinslager venstre forran, dårlig støtdemper (venstre bak), slitte bakhjul og en morken bensinslange. Jeg har nettopp fått den andre bilen min med skilter tilbake fra verksted og trenger derfor ikke golfen jeg fikk av min mor lenger. Bruker den fortsatt hver dag da Lancia'n ikke er helt god enda.... *kremt* Mvh Ronny Åkerholm Tlf: 911 58 751 (24 timer i døgnet) Siter Alfa Romeo Giulietta -84 prosjekt Alfa Romeo GTV6 -85 Alfa Romeo GTV6 -84 corsabil Alfa Romeo 75 QV -91 bruksracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.R.Giulietta Skrevet Januar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Hjelp meg da... den må bort.. lite rust!!!! Kan gå for 3000 kroner... Siter Alfa Romeo Giulietta -84 prosjekt Alfa Romeo GTV6 -85 Alfa Romeo GTV6 -84 corsabil Alfa Romeo 75 QV -91 bruksracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.R.Giulietta Skrevet Januar 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 unik sjanse til å tjene penger for den som er litt nevenyttig :D Siter Alfa Romeo Giulietta -84 prosjekt Alfa Romeo GTV6 -85 Alfa Romeo GTV6 -84 corsabil Alfa Romeo 75 QV -91 bruksracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.R.Giulietta Skrevet Januar 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 er det ingen som vil ha pendlerbilen min? Den er forresten senket... (ikke klaget på på eu kontroll) HJELP!!! Jeg MÅÅ betale regnigner... SELGES for 2500 Kroner... Har det virkelig blitt så vanskelig å selge golf? :'( Mvh Ronny på gråten..... Siter Alfa Romeo Giulietta -84 prosjekt Alfa Romeo GTV6 -85 Alfa Romeo GTV6 -84 corsabil Alfa Romeo 75 QV -91 bruksracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 hadde vært fint med bilder, d trekker folk.. sitter d noe slags "styling" på den? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Kan svare litt her iom. at jeg vet hvordan bilen ser ut... Bilen er helt orginal utseendemessig. Er vel senket 60 mm. med gule koni...¨ Bra utgangspunkt for old school prosjekt :cool:, brunt/velur interiør og brunt dashbord. Bilder kan jeg ikke hjelpe med... Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Bilder??? Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 mye skal u ha for senkesettet? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.R.Giulietta Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Originally posted by sInnzYk mye skal u ha for senkesettet? Jeg kan ikke plukke fra hverandre bilen og selge den i deler da jeg ikke har noe sted å gjøre av ting... kjøp hele og bruk den som delebil da ;) Jeg skal få ordnet noen bilder i dag... må bare vaske den først... :P og bildene blir tatt med Telefon siden jeg ikke har noe kamera... Siter Alfa Romeo Giulietta -84 prosjekt Alfa Romeo GTV6 -85 Alfa Romeo GTV6 -84 corsabil Alfa Romeo 75 QV -91 bruksracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.R.Giulietta Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Prøver å legge inn noen bilder.... Siter Alfa Romeo Giulietta -84 prosjekt Alfa Romeo GTV6 -85 Alfa Romeo GTV6 -84 corsabil Alfa Romeo 75 QV -91 bruksracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.R.Giulietta Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 ... :rolleyes: Siter Alfa Romeo Giulietta -84 prosjekt Alfa Romeo GTV6 -85 Alfa Romeo GTV6 -84 corsabil Alfa Romeo 75 QV -91 bruksracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Siden det er lite med snø i år har jeg plass til en til og tar den for 2500. Deal? Mvh Jan PS. Kan hente den torsdag Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.R.Giulietta Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Originally posted by fotojan Siden det er lite med snø i år har jeg plass til en til og tar den for 2500. Deal? Mvh Jan PS. Kan hente den torsdag Hvis ingen byr over så er det en deal ;) Siter Alfa Romeo Giulietta -84 prosjekt Alfa Romeo GTV6 -85 Alfa Romeo GTV6 -84 corsabil Alfa Romeo 75 QV -91 bruksracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.R.Giulietta Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 forresten tonede ruter....;) Siter Alfa Romeo Giulietta -84 prosjekt Alfa Romeo GTV6 -85 Alfa Romeo GTV6 -84 corsabil Alfa Romeo 75 QV -91 bruksracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Søren, da vil jeg ikke ha den. PS. Bare tull - ringer deg i morgen - har lest PM. Mvh Jan - 91334103 Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg