JenkaRiPS Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Du får drekke på det i helga ;) Hele pakka er vel strengt tatt kun for spesielt interesserte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Kan nok desverre tyde på at jeg får bruk for forsterkerene som står i bilen på det neste prosjektet mitt. Så er nok kun elementene og kassa som blir lagt ut for salg nå. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apall Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Er lit intr. i hele pakken! Skal du ha 5000,- kr for alt? Dvs. Alle subbene + forsterkerene + ledninger? Hvor mye er nypris på alt? Du spilte 134,5 dB med dette anlegget i din bil? Hmm.. lurer på om dette får plass i audi A3 og hvordan dette vil spille ;) Mvh Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Februar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Er lit intr. i hele pakken! Skal du ha 5000,- kr for alt? Dvs. Alle subbene + forsterkerene + ledninger? Hvor mye er nypris på alt? Du spilte 134,5 dB med dette anlegget i din bil? Hmm.. lurer på om dette får plass i audi A3 og hvordan dette vil spille ;) Mvh Henrik 5000,- + frakt. Subbene + forsterkere inneholder pakka da. Jeg spilte 134,5 dB med dette og har vunnet publikumspris for finest installasjon. Aner ikke om det passer i en A3 men vil tro at lyden vil være bra. Du må garantert gjøre noen endringer på kassa. Tviler på at den vil skli rett nedi. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maarius Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 HAHA! Fjortissmagnet du liksom :roll: hehehehe....dette er ikke subber, men mid basser! Siter 86' Ascona 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joerghau Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Jeg har deltatt i dbdrag med dette anlegget og peaket vel på 134,5 dB men jeg tror at i de rette omgivelser så kan dette spille mye bedre. Hva er de rette omgivelser for anlegget ditt, slik at dette kan spille mye bedre enn da det ble målt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Februar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Hva er de rette omgivelser for anlegget ditt, slik at dette kan spille mye bedre enn da det ble målt? Mer luft hadde nok gjort susen, altså ett åpnere bagasjerom. Jeg merker av og til at elementene på en måte kveles. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg