ragua Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Har planer om å bygge om anlegget i bilen min så jeg vurderer å selge det jeg har nå. Dette er en custom bygd kasse i 19mm MDF som er trekt i svart filt. Kassen er delt opp i 2 deler og er lukket med dobble terminaler i front. I senter ligger en speil plate som du godt kan få med. :) Elementene er BOSS Raptor som er 200w max så RMS'en vil ligge på ca 100w. Jeg har deltatt i dbdrag med dette anlegget og peaket vel på 134,5 dB men jeg tror at i de rette omgivelser så kan dette spille mye bedre. Om jeg skal selge forsterkerene er noe usikkert men du skal ikke se bort ifra at jeg kanskje er snill om du har lyst på disse også. Prisen har jeg ikke bestemt meg helt for men den blir ikke så alt for høy. Noen høvdinger så skal vi nok bli enige. Det som kan bli utfordringen er å få sendt alt dette. :P Det er noen kilo. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JenkaRiPS Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Er det Dynabel-forsterkere mine øyne skuer? Isåfall; hvilke modeller er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Originally posted by JenkaRiPS Er det Dynabel-forsterkere mine øyne skuer? Isåfall; hvilke modeller er det? Dine øyner skuer nok riktig. 1 x dynaBel BF1702 - 2x170 Watt RMS 1 x dynaBel BF0604 - 4x60 Watt RMS Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JenkaRiPS Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Interessert i å selge BF1702'en? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Nei selger alt eller ingenting.... Orker ikke sitte igjen med fullt av 8" og en liten forsterker.... Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan_kar Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Originally posted by ragua Nei selger alt eller ingenting.... Orker ikke sitte igjen med fullt av 8" og en liten forsterker.... Pris..?? med forsterkere å ell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 *fundere* 2800,- for elementene med kasse? 5000,- for elementene, kassa og forsterkerene? Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Glemte å skrive at dette anlegget vant publikums prisen for beste installasjon hos NoName i Ålesund 11. september 2004. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Jeg er interessert i kun 4, 8"..Helst med forsterker. Visst der er mulig., Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Selges kun komplett. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Originally posted by ragua Selges kun komplett. Da går det desverre ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Originally posted by Caddy '88 Jeg er interessert i kun 4, 8"..Helst med forsterker. Visst der er mulig., Om jeg kjøper de 4 andre da? ca. pris uten kasse? Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Originally posted by srednA Om jeg kjøper de 4 andre da? ca. pris uten kasse? 200,- pr element. Har orginal eskene liggende. Men jeg må tenke litt på dette da jeg ikke har bruk for en slik kasse uten elementer. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JenkaRiPS Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Om jeg da tar BF1702'n da, så er du snart kvitt alt ;) Kan til nød ta begge om prisen er riktig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Om ingen viser interesse for hele kassa med alt i til over helga så skal jeg komme tilbake til dette. :) Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg