Gå til innhold

ØK: Sub med forsterker. Gjerne andre høttalere med hvis mulig. Skal brukes i VW golf.

Ranger emnet


Lassjus

Anbefalte innlegg

Vi er 4 russ som ønsker et anlegg til en VW golf 1989 mod. Vi trenger en sub (10" eller 12"), forsterker, og mindre høyttalere. Har noen et tilbud å komme med hadde det vært flott!

 

Vi er villige til å gå ut med ca 3000. Vi bor utenfor Oslo (asker for å være nøyaktig) Så ta kontakt!

xGolf I Cabriolet 1986mod.

xEier ikke lenger en Golf II 1989mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er fra bilradiospesialisten:

 

http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1112

Sony

 

http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=617

Lightning Audio

 

http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=100

Boss

 

Jeg ville nok gått for noen av disse, siden dere har så stramt budgjett..

 

dette ER bra saker. og kan evt brukes / selges om de behandles pent!

 

bare å bygge kasse til bassen, evt få spons fra bilradio spesialisten ...

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan forsterkeren drive suben? Min fetter sier den ikke har egen kanal for sub, og at man må spille den på output til de andre høyttalerene, og det blir altfor slapt. Stemmer dette, og hva vil du anbefale i så fall. (Jeg snakker forresten om X-plod) Jeg har selv ikke særlig peiling, men jeg vil gjerne ha litt assistanse.

xGolf I Cabriolet 1986mod.

xEier ikke lenger en Golf II 1989mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, jeg har et anlegg til salgs, Boss ripper anlegg, 12" subwoofer 700watt, 350 watt rms. 4kanals forsterker på 1600 watt, og to 6x9 på 550 watt, 225 watt rms. Et bra anlegg som gir et godt basstrykk i bilen. Det er helt ubrukt og selges for 2500,-

 

Nypris 3000,-

 

Interessert? Send meg en mail på christian_groendijk@hotmail.com eller ring, sms på 97636313

 

Christian

Opel Omega 3.0 MV6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Lassjus

Kan forsterkeren drive suben? Min fetter sier den ikke har egen kanal for sub, og at man må spille den på output til de andre høyttalerene, og det blir altfor slapt. Stemmer dette, og hva vil du anbefale i så fall. (Jeg snakker forresten om X-plod) Jeg har selv ikke særlig peiling, men jeg vil gjerne ha litt assistanse.

 

det er jo et pakketilbud, er rart at de ikke selger da bass som går overens med forsterker :p blæææ!

 

seff passer de, send mail og spør om hvordan oppsettet bør være om du lurer på noe..

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 12" (us'carver) i fabrikklaget kasse. Sort filt. Meget tøff og spiller bra! 2 mnd gammel!! + 2 stk JBL 6.5" 2 veis høyttalere. Selges samlet for 1000kr. Billig!

 

Bjørnar: 91 37 64 64

2007 Audi A3 S-Line 2.0TDI 170hk Quattro

1993 BMW M5 - Banebil

2003 BMW 320 DA M-TECH II

1997 Audi A4 TurboQuattro TS-Racing

1991 Mercedes 190E 2.5-16 Evolution I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KingB

Jeg har en 12" (us'carver) i fabrikklaget kasse. Sort filt. Meget tøff og spiller bra! 2 mnd gammel!! + 2 stk JBL 6.5" 2 veis høyttalere. Selges samlet for 1000kr. Billig!

 

Bjørnar: 91 37 64 64

 

bedre tilbud får du ikke :D (om du er russ da,,)

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår