erling Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 Originally posted by menace under bilen Dette gikk "fint" med seks personer i bilen... Tror du har en helt egen terskel når det gjelder senking... :D Men skal bilen være optimal å kjøre, er det max 40-50mm mener nå jeg. Da har bilen fortsatt fjæringsvei, og nedre bærearmene foran har fortsatt riktig vinkel. Noe som er veldig greit. :) Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 Problemet med golf 1 og senking er vel at når man går lavere enn 40-50mm så står bærearmene "oppover"... det gir ikke særlig bra kjøreegenskaper.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Januar 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 Så 40 senk er liksom det "beste" ? Vil den bli helt jævli og kjøre da? den grønne 1ern var tøff :) laaav Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 Den "Værste" ener Golfen på banetreff i England kjører med Eibach fjærer, stab stag og fjærbeinsstag. Ikke mange som henger på den i svingene. Tror ikke han har bur heller. Eibach senker vel 35-40 mm. Passer bra med topp justerbare Gule Koni. Bilen har rundt 200 hk i en 2,0L 20v med throttle bodies, 315 mm Hispec bremser og 7-15 Compo Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Januar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 Originally posted by nitewlkr Problemet med golf 1 og senking er vel at når man går lavere enn 40-50mm så står bærearmene "oppover"... det gir ikke særlig bra kjøreegenskaper.... Akkurat det jeg oxo tenkte på. Bærearmene må ikke bevege seg lengre opp enn 180 grader/parallellt med bakken/gulvet, slik at man alltid har økende negativ camber ved fjæring. Og det er 40-50mm. Ønsker du å senke mer går det på bekostning av kjøreegenskapene, men det kommer jo an på hva du prioriterer. Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet Januar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 Originally posted by erling Tror du har en helt egen terskel når det gjelder senking... :D hehe, ja eg har kanskje det Her er eit par bilder med optimal senking, eibach og bilstein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet Januar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 eit til, her er bærearmene i riktig vinkel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet Januar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 det kalles enebakkfjærer og bilstein som står på golfen der....KAPPA orginalfjærer med andre ord..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Januar 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2003 Den var fin da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin4 Skrevet Januar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2003 60-80 senking burde passe Siter Seat Leon 20VT '01 *VW Golf Cab GLi '86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Januar 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2003 Og da blir det ikke problemer med vinkelen foran? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2003 Originally posted by passat kara Og da blir det ikke problemer med vinkelen foran? jo det blir det... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.