Gå til innhold

Hvor mye kan du senke?

Ranger emnet


passat kara

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke 1er golf men bare litt nysjerig.

 

Kan du senke en golf c 60 mm og ha på 15 tommere med 195/50 uten at det går inni?

 

ell må du ha spacere og hjul bue lister (plastikk)

 

er interiør fra golf mk2 ganske likt som mk1.. tenker på størelsen på rammene som fram stolene sitter i gulvet..

 

er det no problem og få i høytallere i fram dørene eller må man bygge ut med spoon?

 

mye dumme spørsmål.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by passat kara

Jeg har ikke 1er golf men bare litt nysjerig.

 

Kan du senke en golf c 60 mm og ha på 15 tommere med 195/50 uten at det går inni?

 

Kanskje. Avhenger av innpress på felgene og hvor stivt settet er. Det er også ganske store forskjeller fra bil til bil.

 

195/45 er bedre........

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, men han har jo sine meninger da.. gull golfen i går var jo "kanon" synd han ikke tok med begge golfan.. Du burde forestn lage en liten repotasje om begge i bilsport :)

 

Uansett, en svenske med gti (golfmk1.cjb.net) senka 60/40 hans ble ikke no særlig lav virker det som på bildan..

Men den ble ca like høy/ lav foran og bak.. hvis man da panker ne åt med 60 rundt om vil den da bli mye høyere foran en bak?

 

80 senk er vel litt i meste laget ? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jo vært gromt og hatt det subbendes..

 

Har 40 senk på passaten min, men den er ikke lav i det hele tatt.. faktisk jævli høy.. har ikke funnet 60 senk til den hell ... men samme forstilling på den som en audi 80 b2.. og der får du jo tak i 60 senk om ikke mere..

 

Har lest det ja på golf 2 forumet, så foresten bilen din i vw speed bladet fra et treff..

 

nice polo.

 

Har du hatt 1er før sier du? hva slags modell var det da? har du noen bilder ell ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau jau du har vel så rett så rett :)

Har ikke fått erfare hvordan det er med lav bil jeg for jeg har ikke hatt det..

 

Var jo rimelig lav 80'n din også :) så den foresten her en dag på lillehammer.... blei stygt med 1000 metringer, du skulle gitt han en lære penger for å kaste på det på gamle bilen din.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by passat kara

Jau jau du har vel så rett så rett :)

Har ikke fått erfare hvordan det er med lav bil jeg for jeg har ikke hatt det..

 

Var jo rimelig lav 80'n din også :) så den foresten her en dag på lillehammer.... blei stygt med 1000 metringer, du skulle gitt han en lære penger for å kaste på det på gamle bilen din.. hehe

Ja tror jeg skulle gitt han en lærepenge om masse rart jeg.. kanskje en lærepenge om hvordan kjøre en stylet bil og.. huff.. :rolleyes:

men men.. Lavere bil gjør at bilen er mye penere å se på..men man må tenke litt på at det er Norge vi lever i og... dårlige veier...

(Men jeg har lav bil for det.. :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en smågrei '81 mod 1,5-liter med Jetta I front, grillist, GTI innredning og skjermbreddere, renska bakluke med elåpning, mørke in.pro baklamper osv.

 

Når var detta da - cirkus 1996 trur eg

 

Sparkla igjen rusthøla i kanalen før jeg solgte'n...

(Før jeg ble journalist og troverdighet var aktuelt)

...og kjøpte VW 1600 TL fastback -66 som jeg senka 14 cm!

 

sombrero

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår