passat kara Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 Jeg har ikke 1er golf men bare litt nysjerig. Kan du senke en golf c 60 mm og ha på 15 tommere med 195/50 uten at det går inni? ell må du ha spacere og hjul bue lister (plastikk) er interiør fra golf mk2 ganske likt som mk1.. tenker på størelsen på rammene som fram stolene sitter i gulvet.. er det no problem og få i høytallere i fram dørene eller må man bygge ut med spoon? mye dumme spørsmål.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 Originally posted by passat kara Jeg har ikke 1er golf men bare litt nysjerig. Kan du senke en golf c 60 mm og ha på 15 tommere med 195/50 uten at det går inni? Kanskje. Avhenger av innpress på felgene og hvor stivt settet er. Det er også ganske store forskjeller fra bil til bil. 195/45 er bedre........ Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 En gang i steinalderen hadde jeg Golf I med 7x15, 195/50 60mm fjærer av ukjent merke og korta gule Koni. Måtte skjære ut litt av GTI-skjermbredderne bak, det var det eneste. Men kjør heller 195/45 og senk mer! sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Januar 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 Så det skrapa litt? når det ikke satt noen bak? blir 1er golfen "lav nok" med 60 senk? Syns det skal til en del før en 1er ser lav ut uten 90 fangere og diger leppe. Blir den "ok" og kjøre med 60 senk a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 Da blir'n vel sånn passe Tommy Rustad-høyde... sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Januar 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 ja, men han har jo sine meninger da.. gull golfen i går var jo "kanon" synd han ikke tok med begge golfan.. Du burde forestn lage en liten repotasje om begge i bilsport :) Uansett, en svenske med gti (golfmk1.cjb.net) senka 60/40 hans ble ikke no særlig lav virker det som på bildan.. Men den ble ca like høy/ lav foran og bak.. hvis man da panker ne åt med 60 rundt om vil den da bli mye høyere foran en bak? 80 senk er vel litt i meste laget ? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 Som sagt på Golf II-forumet kommer den ene snart i Bilsport. Senking kan diskuteres i det uendelige! Og stol ikke altfor mye på senkingen fabrikantene oppgir. Du må nesten prøve deg frem... Mitt motto er at når det subber er det passe! sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Januar 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 Hadde jo vært gromt og hatt det subbendes.. Har 40 senk på passaten min, men den er ikke lav i det hele tatt.. faktisk jævli høy.. har ikke funnet 60 senk til den hell ... men samme forstilling på den som en audi 80 b2.. og der får du jo tak i 60 senk om ikke mere.. Har lest det ja på golf 2 forumet, så foresten bilen din i vw speed bladet fra et treff.. nice polo. Har du hatt 1er før sier du? hva slags modell var det da? har du noen bilder ell ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 Huff.. ja pent med senking.. men et sted går grensa ja. Bilen min ser ikke lav ut nå, men er så himla lav midt under, så skraper jo alle steder... Større felger eller heising til neste vinter ja... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Januar 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 Jau jau du har vel så rett så rett :) Har ikke fått erfare hvordan det er med lav bil jeg for jeg har ikke hatt det.. Var jo rimelig lav 80'n din også :) så den foresten her en dag på lillehammer.... blei stygt med 1000 metringer, du skulle gitt han en lære penger for å kaste på det på gamle bilen din.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 Originally posted by passat kara Jau jau du har vel så rett så rett :) Har ikke fått erfare hvordan det er med lav bil jeg for jeg har ikke hatt det.. Var jo rimelig lav 80'n din også :) så den foresten her en dag på lillehammer.... blei stygt med 1000 metringer, du skulle gitt han en lære penger for å kaste på det på gamle bilen din.. hehe Ja tror jeg skulle gitt han en lærepenge om masse rart jeg.. kanskje en lærepenge om hvordan kjøre en stylet bil og.. huff.. :rolleyes: men men.. Lavere bil gjør at bilen er mye penere å se på..men man må tenke litt på at det er Norge vi lever i og... dårlige veier... (Men jeg har lav bil for det.. :D ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 Hadde en smågrei '81 mod 1,5-liter med Jetta I front, grillist, GTI innredning og skjermbreddere, renska bakluke med elåpning, mørke in.pro baklamper osv. Når var detta da - cirkus 1996 trur eg Sparkla igjen rusthøla i kanalen før jeg solgte'n... (Før jeg ble journalist og troverdighet var aktuelt) ...og kjøpte VW 1600 TL fastback -66 som jeg senka 14 cm! sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 Var meget intressert i å kjøpe en spinn vill mk1 engang. men penga strakk ikke til. 170hk, 3 stab stag og 80 senking. data sprut +++ helt rå!!!! Han som kjører vigen racing audi'n som hadde den Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 ein golf 1 kan senkes masse. her med Coilovers og 8&9x13" med 175/50&195/45 hadde enda meir gjenger å skru ned, men skulle kunne kjøre på flat vei og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 under bilen Dette gikk "fint" med seks personer i bilen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg