Team VR6 Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Noen som vet om det finnes noen andre front lamper til passat 35i 94-96? Vet at det finnes til den fra 89-93. Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dBdragger Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 vet at inpro har kommet med ei ny lykt, jeg har ihvertfall ikke sett den før. har ikke noen link men hvis jeg finner den skal jeg si ifra Siter Passat 2,0 16v GT Digital Designs Stereo 1800w RMS @ 2ohm på subben Siste Måling: 140,1 dB Team DD Norge http://www.nettnett.net/teamdd/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Februar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 vet at inpro har kommet med ei ny lykt, jeg har ihvertfall ikke sett den før. har ikke noen link men hvis jeg finner den skal jeg si ifra OKEY, DET HADDE VÆRT KJEMPE FINT HVIS DU GJØR DET. Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaatek Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Får jo tak i "angeleyes" også. disse er jævla tøffe på på den bilen! vet ikke hvem som forhandler det i norge. Siter navara 04 passat 95 caravelle 88 syncro caravelle 89 coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 noen som vet om det går ann å få tak i blanke frontlamper til 88-93 modellen? hvis dette finners, er dette med eller uten blinklys som også er blanke.. Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twg76 Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Mener det skal finnes ja... men det blir "lykt" og blinklys hver for seg da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Mener det skal finnes ja... men det blir "lykt" og blinklys hver for seg da... Noen formening om hvor man kan finne disse? pris? Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg