saab_alex Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 har et problem!!! når jeg var ute og råna litt i går kveld begynte bilen (en saab 900 turbo) og fuske, den "lugget" ganske bra og når jeg ruset den litt smalt det i 3". mitt spm. er da: hva er galt? er det fordelerlokket? pluggene? får den ikke for mye bensin? hvordan stiller jeg tenningen? må jeg på verksted for å gjøre det? takker for hjelp mvh Alexander:dude: Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 prøv en flaske med kondensfjerner du det har da funka for meg :) Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Hmm.. Vanskelig å si da, men du kan prøve å blåse i fordelerlokket for å fjerne støv, sjekk at pluggene er OK, og at ledningene står godt på. Sjekk tenningen med tenningslampe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 prøv først med kondensfjerner ja.. skjekk fordelerlokk og rotor om kondensfjerner ikke hjelper jeg sto fast 3 timer på en bensinstasjon mellom trysil og elverum igår pga rotoren brakk. da gikk den først og hakket så dårlig på lavt turtall og så stoppet den helt. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Januar 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Har det noe å si at det nesten var tomt for bensin, for så å fylle full tank.. kan dette være en grunn? Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 sikkert kondens om du ikke har hørt noen rare lyder tidligere da:) Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg