Espen|3k Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 Noen som kjenner til denne bilen? KM stand og pris er egentlig litt mystifistiske hehe. ABS, aircondition? Strøken, og den prisen? Syntes det virker litt rart... http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=638971 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 hmm. rart jeg ikke har sett denne. (eller har jeg? :rolleyes: ) praktisk talt bare et steinkast unna der jeg bor :eek: jaja, er ikke så aktiv på veien for tia jeg :o så fin ut da... Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Racer Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 tviler på at denne er fra Oslo. ekke den derre annonsa fake da?`? ser litt mistenklig ut da:eek: bare se på bakgrunnen da..:( Siter Audi A4 1.8TQ 1997mod. X- Bmw 320i E30 M-tech1. X- Nissan 200sx S13 J-spec. X- Bmw 320i LE E30 1986 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 Originally posted by Mr.Racer tviler på at denne er fra Oslo. ekke den derre annonsa fake da?`? ser litt mistenklig ut da:eek: bare se på bakgrunnen da..:( Man må ikke ha bilder av bilen me oslo i bakgrunn selv om man bor der.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Racer Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 det er ikkje det ej sier.. sier at den virker litt mistenkelig, for ej har aldri sett en slik plass i Oslo før da.. dessuten so har broren min ringt flere ganger på den, og "eigeren" har aldri tatt telefonen...:rolleyes: virker ikkje det mistenkelig kansje?? men beklager viss du blei såra el. sint pga ditta:D :cool: Siter Audi A4 1.8TQ 1997mod. X- Bmw 320i E30 M-tech1. X- Nissan 200sx S13 J-spec. X- Bmw 320i LE E30 1986 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Originally posted by Mr.Racer tviler på at denne er fra Oslo. ekke den derre annonsa fake da?`? ser litt mistenklig ut da bare se på bakgrunnen da.. hørt om maridalen eller? steinkast fra grefsen, der bilen er til salgs... Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 vent nå litt....: Selger glen haugen grefsen 2b 2623 oslo Tlf: 99519650 Oslo Mobil: 99519650 grefsen 2b? grefsen er et sted, ikke en vei. og 2623 er da heller ikke et postnr i oslo :mad: må jo være langt oppe i hedmark det postnr'et. da var det kanskje kødd alikevel... Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Januar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 En kamerat ringte på den i går, den ble solgt her om dagen, for litt over femten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Originally posted by Espen|3k En kamerat ringte på den i går, den ble solgt her om dagen, for litt over femten... hva? det var ikke kødd? Det er nå ihverfall noe som ikke stemmer her. Hva vart salsprisen da? aldri livet om en slik bil hadde gått for femten... Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Originally posted by Mr.Racer men beklager viss du blei såra el. sint pga ditta:D :cool: blei ikke det ... :D Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wiktory Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Anonsen er bare tull... Andresen er bare tull, navnet er bare tull, nummeret er til en klesbutikk i Oslo. ARG !!!!!!! Siter - 1986 Opel Ascona 1,8 Sorry får alle skrive feilene, dysleksi er noe dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Fant faen meg det bilde i arkivet mitt. da med Tyske skilter... Hvorfor driver folk med slik kødd egentlig? Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Januar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Originally posted by wiktory Anonsen er bare tull... Andresen er bare tull, navnet er bare tull, nummeret er til en klesbutikk i Oslo. ARG !!!!!!! Haha, ja da var det kødd da hehe. Er ikke uvanlig dette akkurat :P Nok av fjortisser som sitter å kødder sånn... Kjedelig hvis man finner annonser som kan være realistiske og meget interessante også er det bare kødd, falske forhåpninger :P Men pussig at han sa at den var solgt da kameraten min ringte da, mongo dude... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg