turbomega Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Originally posted by ZombiE Er vel ikke akkurat lett og få tak i... Må vel ut med i overkant av 2k for bunnpanne ;) På en fokkings REKORD-bunnpanne!!!! No way. Ole Vidar kjøpte bunnpanne, mellomaksel, girkassetravers og girstangflytter av meg for 1500,- Manta 1,8 bunnpanne er ettertraktet, så der tar de blodpris på sikkert 2000,- Rekord? Aldri hørt om.. Har kastet en slik bunnpanne. Vokser ikke på trær, men burde ikke ligge høyt i pris.. Han som satte inn 1,8 motor her da? Kostet jo under 2000,- for hele motoren fra hugger. MED fordelerflytter... Vil si alle de delene til 1,8 er kraftig overpriset.. Jojo, er jo litt ettertraktet, men er jo ikke av gull heller! Siter www.turbomega.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Hehe, ok... Trodde 1800 Manta og Rekord var det samme jeg... Men de står kanskje ulik vei de å? Han spurte etter Manta og da, så jeg hadde litt rett :D Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 manta har bulken bakover, rekord framover. i rekorden min så traff omega bundpanna rett i traversen ivaffal, måtte gjøre om veldig mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Originally posted by joppa manta har bulken bakover, rekord framover. i rekorden min så traff omega bundpanna rett i traversen ivaffal, måtte gjøre om veldig mye. nå har jo du rekord d da. kan hende den passer på rekord e? :cool: Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 jaja, var tidlig på morran jo, glemte å skrive det, hehe :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Originally posted by joppa jaja, var tidlig på morran jo, glemte å skrive det, hehe :D greit. du er unskyldt :D Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 ;) :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg