MrControl Skrevet Januar 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 vel.. en sub har så liten vekt at du vil ikke merke forskjell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw sport Skrevet Januar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 I en m3 er det enste anlegge man skal ha er effektanlegg!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw sport Skrevet Januar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 Der har man et klart bilde av bilen jeg liker( i og med at jeg har laaaaaaaangt unna råd til en m3) skulle bare hengt på noe sikklige felger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Januar 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 hmm.. ja hva effektanlegg anbefaler du til m3 ? for jeg skal ha det og men vet ikke hva. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3ess/nos Skrevet Januar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2003 Jeg skal sette på supersprint eksos,4x3"" enderør. Jeg burde jo egentlig ha bytta grenrør samtidig,men kjøper heller autronic smc2 i år. Se på http://www.Bmwdeler.no der har de grenrør til m3 og carbon innsugsmanifold som er helt verst!!!! Siter 1994 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3ess/nos Skrevet Januar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2003 Syns du ikke den er verdt 20lapper!!??? Siter 1994 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw sport Skrevet Januar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2003 Versting effetanlegg er 3" rør rett fra motor og ende i to 4,5 " enderør. Er så versting at det er laaaaaaaangt fra å bli godkjent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Januar 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2003 får man det supersprint 4x3" effektanlegget med annet enn de vanlige m3 pottene.. altså rette potter.. kan man få i dtm ? og hvor mye tjener man på carbon insug? skal si denne diskusjonen endret kurs angående emne;)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3ess/nos Skrevet Januar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 Prata med han som selger carbon innsuga.Hadde testa det på en e46 M3 og der tjente de ca 25-30hk,men en helt rå lyd!!+mye kjappere respons.Mange som bruker det i rally. Trur du får de enderøra du vil hos supersprint,men jeg skal ha de orginale rette(ca som e46 M3). Siter 1994 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Januar 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 hmm jeg spurte de angående supersprint med 4x3" og det hadde de ikke til bmw m3 e 36. tror du scorpion blir bra på m3? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3ess/nos Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Vet at de ikke har det,har kun 2x3",men de kunne lage det til meg.Hva syns du om de nye bremseskivene mine? Siter 1994 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Originally posted by MrControl hmm.. ja hva effektanlegg anbefaler du til m3 ? for jeg skal ha det og men vet ikke hva. Har prøvd både Hamann og AC snitser og vil anbefale Hamann på grunn av lyden. En kompiss som selger sin 93 M3 nå med Hamann anlegg, AC chip, senking, +++. 135000,- sek. Full dok. Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Januar 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 hvordan er lyden på hamann da? m3\noss: hvem spurte du ? supersprint selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Dyp brummende på tomgang, veldig lite hørbart ved vanlige hastigheter, og helt villt skrikende på max. Nok til at man får frysninger. Herlig race lyd. Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg