matador Skrevet Januar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 ØK sommer dekk størrelse 195/205-50/55-16 gjerne 4 eller 6 stk. Alt av interesse! oppgi gjerne mønsterdybde og! send eventuelt email, siden det er alltid noe tull med innboxen her... -sier den er full uten å være det! pndjo@hotmail.com :) Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Januar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 Hvis du er interessert så har jeg 4 stk 205/45-16 dekk liggende... Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Januar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 vet ikke helt.... skal ha de på en sierra som er senket en del fra før... hva skal du ha for de eventuelt? og hvor kan de hentes? mvh Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Januar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 I følge en vognliste jeg har så er det anbefalt 205/45 i 16" på en sierra. Dekkene er i Slemmestad, men kan sikkert bringes i Asker/Oslo området! Kan sikkert ordne noen bilder! hadde tenkt meg 2500 for dem, men kan sikkert selge for 2000.. Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg