whiplazh Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Jaja, den er bedre enn min, I know :P Det er ikke mye forskjellen, tenkte bare det var litt artig og se jeg! :cocain: Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Juli 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 Nå har jeg søkt og leita og funnet en goood del tøfft! Takk takk lars!! Men jeg finner veldig lite (så godt som ingen) stylede tamiya, tenkte dette kunne være greit for vet om 2 butikker rundt her som har tamiya... Men hva med fujimi eller aoshima, noen norske butikker som selger dette? Eller har noe av det hvertfall...?? Tenker ikke på nettbutikker men på gå inn i på beina butikker! ;) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 Tamiya lager, så vidt jeg vet, kun originale sports biler, evt. "fabrikkstylede / tuna" biler, som f.eks Skyline Z-Tune osv. Aldri sett Aoshima eller Fujimi i Norge... :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Juli 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 du må nok til utlandet for å kjøpe,men jeg har et par aoshima biler du kan kjøpe. hvis du er interesert,så kan jeg sende deg noen bilder. Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Juli 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 oter11: send meg gjerne bilder! :D på fred_stian@yahoo.no f.eks. eller via msn fred_stian@hotmail.com Jeg var innom ei shappe på strømmen nå etter jobb og der hadde de noen få fujimi biler, det hørtes ut som om de kunne skaffe flere så jeg finner lager ei liste over biler jeg lurer på om de kan skaffe og hvis de ikke kan skaffe noen bestiller jeg nok fra hlj.com Sendte forresten mail dit nå og prøvde med englishen min å spørre så godt jeg kunne om det var mulig at de sendte det som gave... Hadde jo vært kjekt, så slipper man toll og moms og driit... ;) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 Er ikke toll på modellbiler mener jeg Oter11 sa... Å bestille gjennom butikken på Strømmen blir vel grisedyrt? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Juli 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 Er ikke toll på modellbiler mener jeg Oter11 sa...Å bestille gjennom butikken på Strømmen blir vel grisedyrt? det er ikke toll nei,men det er 25% mva,og jeg tviler på at de sender det som gave. Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 Er ikke toll nei, men no avgift drit på ca 100kr og moms av frakt+prisen på bilen, sa han kar'n i butikken på strømmen (hobbyland fant jeg ut at det hette). Så hvis dette stemmer blir det jo nesten samme pris som de skulle ha for å bestille inn denne her...., den kom til å ligge på omtrent samme pris som andre sett i norge, dvs ca 300-400 kr sa han hvis jeg bestilte et sett fra japan. men hvis man bestilte flere tjente man nok litt på det... Blir til at jeg bestiller gjennom hobbyland tenker jeg.. Men ettersom jeg ikke har drivi med det her før, hvor mye ca. burde jeg regne med å betale for utstyr + lakk/maling som trengs? Og hva burde/MÅ jeg ha? Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 nå er jeg bitt av denna basillen jeg og... detta blir nok hobbyn å somle bort lange vinterdager med tror jeg! så jeg slenger meg på det samma spm. evt. er den noen som kan lage en step by step link?? holm Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Noen som vet om det går an å få tak i audi 100 c4 evt a6, sportquattro eller bmw m3 også gjerne 500sec. Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Noen som vet om det går an å få tak i audi 100 c4 evt a6, sportquattro eller bmw m3 også gjerne 500sec. av audi,så er det bare det gamle gruppe b karroseriet,men det er laget et resin byggesett,av en audi a4 btcc bil,men man må regne ca 1000 kr for det. men det gamle audi quattro,er lett å få tak i(tamiya) det er også laget flere utgaver av bmw m3,har selv en m3 e30,men den har dårlig passform,ellers så kan m3 være vanskelig å få tak i,man må regne med 30-70$.det er forskjellige firmaer som har laget disse,finnes også resinkit av m3 e30,ca 700 kr. tamiya har laget noen forskjellige versjoner av 500sec,deriblant en lorinser versjon. letteste stedet for å finne disse,er på ebay Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg