gtigirl Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 skal kjøpe en golf 1 gti (selfølgelig) mn er denne som er på bildet en 16 ventilers eller en 8 ventilers???hyggelig med litt hjelp.... er på jakt etter m3 sideskjørt og m3 speiler også...... Siter Kaja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtigirl Skrevet Januar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 http://tinypic.com/view.html?pic=1eovoh Siter Kaja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Det er en 8v, 112hk orginalt. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtigirl Skrevet Januar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 klareer du å se på bildet???kommer vist fra en golf 2 mn har mine tvil...hva gjør jeg forresten feil siden det ikje kommer bilde?=?? Siter Kaja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolk Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Det er en 8V 112HK ja, og det ser man men bilde er veldig mørk, men det er ingen tvil om at det er en 8V Motor... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Originally posted by gtigirl klareer du å se på bildet???kommer vist fra en golf 2 mn har mine tvil...hva gjør jeg forresten feil siden det ikje kommer bilde?=?? Trykk på IMG knappen når du lager et nytt svar\tråd og sett inn adressa til bilde i boksen som kommer opp, så kommer bilde fram. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 nå har ikke jeg peiling på golf.. men jeg vil gjøre det de andre her ikke har gjort ennå: velkommen inn i bilforumet.net sin varme gtigirl :) håper du kommer til å trives her inne ;) lykke til med bil kjøpet.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtigirl Skrevet Januar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 takktakk for d... og takk for tips om motor og bilder osv....... noen som vet hvor jeg kan få m3 sideskjørt og m3speil som passer golf 1?????trenger litt hjelp fra noen som kan det:) Siter Kaja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 ja...velkommen Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 hmm.....hyggelig å vite tørr ikke lenger å komme med spørsmål om sånt på dette forumet....altig noen som har noe lite hyggelig å si....si bare ifra vis du trenger hjelp....bynner å lære meg dette nå..... Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kwiib Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Stemmer at det er en GTI 8v. Stammer fra en Golf 2 som du sier ja. Velkommen til forumet ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Januar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 Blir så glad inni meg når vi får jenter på forumet!:) Men bare sånn at du vet det så har ikke folk problemer med å si hva de mener om andre sin smak! Blir fort litt drittslenging... Men bare ikke bry deg om det! Tullinger! Har ikke så mye peil på golf egentlig men har hørt du kan ta dørene fra golf2(?) Der du kan sette på M3 speil. Men du skal ikke ha krom speil sant? Sideskjørt og speil finnes på http://www.autospar.no men begge til golf2. Vet ikke om du kan få sideskjørtet til å passe lett på golf1... Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 Hei og velkommen til BF.. http://www.Tuningstore.no har styling til Golf1 Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einserfreak Skrevet Januar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 Velkommen hit ja:D Originally posted by Andreas_1 Har ikke så mye peil på golf egentlig men har hørt du kan ta dørene fra golf2(?) Der du kan sette på M3 speil. Men du skal ikke ha krom speil sant? Det går nok ikke nei... De har en helt annen utforming enn mk1-dørene... Det er mange måter å gjøre dette på, en versjon en kompis av meg gjorde var å bytte ut trekantruta i glass med ei i plexi, så borret han hull i den og skrudde speilet rett i ruta... Enkelte andre bruker å lage ei plate lik speilfesteplata på senere mk2 Golf, men dette ser ikke bra ut fra innsiden av glasset. Nå vet jeg at jeg har provosert endel her inne i det siste, men hvorfor ikke bruke originale speil? Hvis du bruker de originale innvendig justerbare speila som du sikkert har liggende fra før, lakkerer de i bilens farve og flytter de helt frem i hjørnet synes iallefall jeg at det blir seende bedre ut:) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Januar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 Einserfreak : mn når du velger speil....la oss si m3..hvordan finner man ut hvordan m3 speil man bør bruke, dette da fordi det finnes mange forskjellige utforminger....da tenker jeg på sånn at det skal se fint ut der sokkelen eller hva det nå enn heter er festet i forhold til framre del av døren? Har du noen tips om hvordan m3 speil man bør bruke og hvor man kan få de ifra? selfølgelig hvis det er noen andre som har tips så kom med det.... Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg