solrud Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Måtte bare legge ut litt bilder til ære av gamle golfen min... Hehe. Som ble desverre stjålet rundt juli/august og litt fuck kjørt, men ble funnet igjen og solgt videre som rep objekt... Var en 85 modell golf 2 gti 8v og hadde rundt en 120-130 hk. Gikk som en kule! Dette var bilen folk stoppet og klappet for og hadde store ni åpne øyne for.. folk stoppet faktisk og klappet. Den var dønn strøken, ingen ting galt.. Siden den ble stjålet, så har jeg gått over til 3 er forumet.. Men 2 ern vil alltid bli huske.. beste bilen ever! VAG for ever! Siter 00 Audi TT 1.8T Quattro 93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt ) 92 Golf 3 TDK ( Solgt ) 92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! ) 92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 herrejesus kjøpte du denne på sunnmøre, like ved ålesund eller*? er jo gamle bilen til kompisen min det her..... pen bil som gjekk bra.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solrud Skrevet Januar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Stemmer det.. Kjøpte den i ålesund, henta på moa i april.. Kjøpte av Kristan D. Bilen gikk som en kule.. Men en juli/august dag kom det en kar som var litt jævla langfingra og knakk av håndtaket og tok den med seg.. Ble funnet igjen i et lyskryss her i oslo.. Kjørt tom for bensin, kjølevæske, olje.. olje luftnings pumpa ødelagt.. tennings lås ødelagt, alle ledinger dratt ut.. så solgte den videre som et fint rep objekt.. jævla synd! savner den stort! Siter 00 Audi TT 1.8T Quattro 93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt ) 92 Golf 3 TDK ( Solgt ) 92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! ) 92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Originally posted by solrud Stemmer det.. Kjøpte den i ålesund, henta på moa i april.. Kjøpte av Kristan D. Bilen gikk som en kule.. Men en juli/august dag kom det en kar som var litt jævla langfingra og knakk av håndtaket og tok den med seg.. Ble funnet igjen i et lyskryss her i oslo.. Kjørt tom for bensin, kjølevæske, olje.. olje luftnings pumpa ødelagt.. tennings lås ødelagt, alle ledinger dratt ut.. så solgte den videre som et fint rep objekt.. jævla synd! savner den stort! forbanna klåfingra idioter...... trur gamle eigar og savnar bilen litt ja, pen bil som gjekk bra og fin lyd :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solrud Skrevet Januar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Fin lyd ja.. hehe, det er helt sikkert.. Finner jeg han karen, så vil det gå et par kne skåler.. så han tok green filteret, alt av cd'er, anlegget.. felgene.. :( så når fant den sto den på noe stygge 13" kull svarte alu felger.. hehe. Siter 00 Audi TT 1.8T Quattro 93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt ) 92 Golf 3 TDK ( Solgt ) 92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! ) 92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solrud Skrevet Januar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Dere har tilgang på lakk boks og sånn der oppe eller? noen av dere er kanskje lakkere? Siter 00 Audi TT 1.8T Quattro 93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt ) 92 Golf 3 TDK ( Solgt ) 92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! ) 92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 eigaren fekk bilen lakkert med lakkeraren på verkstedet der han jobber......fin farge, men var synd med fargeforskjellen etter sist lakkering.....men som sagt pen bil, var god og kjøre og.... hehe, 13"stålfelger, liten forskjell fra dei Alessio felgene som sto på.....har du bilder av den da du fann den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solrud Skrevet Januar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Ikke som jeg kan finne nå.. vet har det et ellr annet sted.. hehe.. hvis hadde hatt tid, så skulle beholdt den og fikset den opp.. men hadde ikke tid og ork til det.. og begynne og trekke ledninger og alt.. når man tenker over i ettertid så skulle gjort det.. solgte bare for 10k.. Siter 00 Audi TT 1.8T Quattro 93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt ) 92 Golf 3 TDK ( Solgt ) 92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! ) 92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Originally posted by solrud Ikke som jeg kan finne nå.. vet har det et ellr annet sted.. hehe.. hvis hadde hatt tid, så skulle beholdt den og fikset den opp.. men hadde ikke tid og ork til det.. og begynne og trekke ledninger og alt.. når man tenker over i ettertid så skulle gjort det.. solgte bare for 10k.. skjønner, ting tar tid, ivertfall med bil men du fekk den billig og da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Var det disse felgene som stod på? Skulle kjøpe denne bilen jeg men så blei det litt mye rep. Jeg har faktisk bøtteseta du hadde i bilen din. Han jeg kjøpte min Golf med kjøpte din og vi byttet interiør. Gamle bilen din kommer til å rulle med Fire and Ice interiør når den er ferdig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Den gamle bilen din var peeeeeeeeeeeeeen, solrud. Digger den. Mye penere enn treern! :p Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 har hatt noen timer i den bilen der, va fin den, bare synd den ble stjålet, han som bygget bilen er en god kompis av meg, brukte mange timer på den. håper noen setter denne bilen tilbake i den standen den var før den ble stjålet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Ooooh.. den har jo jeg sett før. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 pen bil ja. men ser forskjermene litt ymse ut etter kapping eller? har noe av lakken sprekt opp eller er det bare jeg som blingser når jeg ser på bildene ? :cool: ikke at det har noe å si..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Originally posted by vwgolf2 pen bil ja. men ser forskjermene litt ymse ut etter kapping eller? har noe av lakken sprekt opp eller er det bare jeg som blingser når jeg ser på bildene ? :cool: ikke at det har noe å si..hehe hehe, var litt overdreven senking og en slags mislykka bredding v skjermane;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg