Gå til innhold

Clutchwire feste er hærpa! Trenger teps!

Ranger emnet


christer

Anbefalte innlegg

Ja det skjedde jo seff når det først kom SNØ!!! FAEN I HELVETE...

Altså.. Som topic sier, clutchwire feste til clutchpedalen har tatt kvelden. MÅ jeg kjøpe ny clutchwire? (I så fall er det vanskelig å bytte?) Eller kan jeg kjøpe et nytt feste eller bare prøve å klemme den sammen. Takk for svar folkens!

 

Sladd med måte (om det er snø der du bor)

x Volvo Toførr GL b230k -87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke noe særlig åbegynne å reparere på, kjøp heller ny, koster 100-200kr på mekonomen og den bytter du på under en time...

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by christer

Sladd med måte (om det er snø der du bor)

 

Litt offtopic, men det handler jo om noe som sto i posten da så:op

 

HeheHE!

 

Jeg sladda på vei, og fikk for stor sladd, og for rundt, og holdt på å krasje med et tre:D Er ikke første gang sladdene tar overhånd:rolleyes: Var kansje 3-4 cm frå treet når bilen stoppa, so laga jeg det dype jord hullet der fram dekket for opp på kanten og inn på marka;) (En annen gang sladda jeg i en sving, så fortsette bilen og sladde, og jeg for rett ut på ei mark, og var 1 cm fra å treffe en lyktestolpe) alacocaina

 

Men alt dette er ikke fordi jeg ikke kan å kjøre, det har vært uhell. HEHE:D (Sunst jo jeg er flink jeg da men;)

 

Her er 2 bilder av åstedet :o

 

Bilde%2841%29.jpg

Bilde%2843%29.jpg

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

 

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever at det mye oftere bra enn galt når man sladder. Har vært nære på 2-3 ganger i år, har kjørt ned en busk, men da fikk jeg ikke kontra kjørte bare litt fort på snøen:P Er å sladde i stor fart som er litt skummelt noen ganger.. Men det er jo MYE mer spennende også;)

 

Forresten, nice grop :P

x Volvo Toførr GL b230k -87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan donere bort en brukt clutchvaier til deg. 50kr pluss porto så er den din...

 

Alpejohn, du veit at det er båter der... hadde du kjørt ut så hadde du vel havnet i sjøen.. kjipt for bilen din ;)

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I KNOW I KNOW ! ;)

 

En liten småbåt havn :D Eller små båt/bil havn i tilfelle :cool:

 

Var flaks jeg ikke for over.. men det er et fortau nedom der da.. så måtta hatt en del større fart da ja ;)

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

 

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår