G_Yog Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Jeg er sikker på vifta i polon blåste mye bedre før.. 100tkm sia.. har blitt riktig daff i det siste.. Da snakker jeg om vifta som blåser varm/kald luft inn i coupe'n.. Noen som har peil på hva dette kan komme av? coupefilteret? Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Ikke så dumt å sjekke filtert....på 6N2 så sitter det iaf et filter som bör byttes i blant......gör sikker det på 6N også...:) Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elltho Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 hm, hvor sitter dette filteret mon tro da? noen som vet hvordan man kommer til? Siter -->88mod Hilux,68mod Boble roadster (x)94mod Bmw 318is,91mod Golf2 TD,96mod Polo 6N 1,6l,81mod Hilux type stOr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Januar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Mener det skal ligge under dekselet som sitter under frontruta.. Noen som kan avkrefte/bekrefte dette? Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 stemmer det. ligger under dekselet på høyre siden. Siter -95 polo6N -91 sierra -84 golf2 www.home.no/polo6n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elltho Skrevet Januar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 ut å sjekke imorgen.. :) Siter -->88mod Hilux,68mod Boble roadster (x)94mod Bmw 318is,91mod Golf2 TD,96mod Polo 6N 1,6l,81mod Hilux type stOr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 Yes...på høyre side som Sony skriver....lett og bytte....jeg bytter mitt hver vår.....klar for pollensesongen.......+ så heldig å ha masse musebæsj på det etter vinteren.......Møller mannen gjorde det sist mens jeg sto å så på...tar vel ca 4,5min tenker jeg... :-) Men hvis det er bytta for ikke SÅ lenge siden må det vel være noe annet på gang kanskje? Har forresten tenkt å kjøpe kullfilter fra Rodin...vanlig filter hos Møller ligger vel på ca 140kr eller noe.....med VACN rabatt hos Rodin snakker vi 192 for kullfilter=går for det til våren=bedre mot pollen,eksos(bly) osv.......Ikke club medl kan f eks kjøpe dette på Torshov bil........(bare et tips) Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polojenta Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 i coupe'n hos meg blåser alle bra,unntatt den ved vinduet på høyresia.. kan det være filteret da? hvis det bare er ett sted? eller hva annet kan det være? Siter Møkkarust:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 tror heller at det er et röret til den som har lösna kansje..... Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg