KaiFred Skrevet Januar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2003 bare lurte på om noen vet om denne støtdemperen går i gjennom EU kontroll jeg... den fungerer fint og lager ikke noen ulyder i allefall... :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Januar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2003 Fargelegg den, så ser dem det ikke lol Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Januar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2003 slå bort all løs rust :P Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Januar 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2003 da forsvinner kanskje hele dempern?! hehe det er et hull der lissom... hjelper vel lite med maling og banking da kanskje? kanskje gaffateip + bengalakk ;) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDDoG Skrevet Januar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2003 hvis de gidder å ta seg tid til å "sjekke" de så er jeg ikke sikker på at du klarer deg.. Kanskje hvis du kliner på noe sånn at det ser ut som det er helt og deretter legger litt tykk farge over for å sjule?? hva med glass fiber eller noe lignende?? men det er jo en grunn ihvertfall hvis du får mangel på den dempern Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Januar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2003 Trodde støtdempere var til å absorbere støt jeg ..... ikke til å se fine ut ..... En eu kontrol er ikke en rein visuel kontroll Kontrolør: " bilen din gynger som en gynge hest jo!!" Kunde : " jamen de er ny malte !! og jeg hadde tilogmed gaffa teip på før jeg malte dem !" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDDoG Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Originally posted by Henrik Trodde støtdempere var til å absorbere støt jeg ..... ikke til å se fine ut ..... En eu kontrol er ikke en rein visuel kontroll Kontrolør: " bilen din gynger som en gynge hest jo!!" Kunde : " jamen de er ny malte !! og jeg hadde tilogmed gaffa teip på før jeg malte dem !" han skrev jo dette: "den fungerer fint og lager ikke noen ulyder i allefall..." det vil si at de fungerer greit.?? Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 På dempere så er det vel at de ikke lekker som er ett av kriteriene... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Hvis dem ikke lekker og fungerer som dem skal så burde de gå igjennom. Det jeg mente i siste innleg var at alle var så opphengt i utseende på de og ikke på funk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Januar 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 demperen funker akkurat som den skal den, ingen ulyd eller dårlig demping. Meeeeen, vi har vel alle vært borti sære kontrollører?! (eller er jeg den eneste?) har rådført meg med flere som har vært å sett på den og mener at det ikke skulle være no problem, så jeg satser på at det går greit. :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 vil tro at du går igjennom.. mine var rustene (men ikke hull i dem da).. det gikk fint.. Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg