Vantage Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Grei 85'Golf GTD (Turbodiesel). Opprinnelig GTi, men godkjent ombygd til GTD med 87'Motor i 1990. Greit rullende prosjekt for ungdom. Bra frontsett. Sitter også noen 6x9" i hatte hylla, og en 12"basser, men der er kassa mer å ha enn selve elementet. Montert turbotrykksmåler og oppjustert ladetrykk og dieselmengde. Eu-Ok fram til september. Medfølger nye forskjermer, ettersom disse er noe bulket. Mangler 90'fanger foran, og reversen skraper litt. Går ellers som en rakett! Bilder kan sendes på MMS! Selges 8500 ferdig pruta. Evnt bytte i noe moro. Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 mms til 95223483 k? :) diesel er nice Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Januar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Originally posted by Flasher mms til 95223483 k? :) diesel er nice Jepp, Diesel er nice.. særlig når det i tillegg flytter seg ganske godt :) Sendt deg et par bilder nå ;) Bilen er ikke spes. pen, men det skal ikke så mye til for å shine den opp litt da. Motoren er tross alt det som er mest verdt i bilen. Men mye annet er også bra:) Hadde opprinnelig tenkt å fikse den opp selv, men så har jeg brukket ryggen, så da blir den bare stående. Mvh. Kjetil Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Januar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Slenger med en T2 garrett også, hvis det er interessant. Og 4 nye glødeplugger:) Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 hvor mange km har denne godt? hvordan er det med dekk på den? Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Januar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Originally posted by mr|ece hvor mange km har denne godt? hvordan er det med dekk på den? Gått 255.000km Jeg har blitt frastjålet sommerfelger og dekk, så det er kun noe dårlige vinterdekker som står på. Mulig jeg får ordna noen bedre vinterdekk i dag. -Kjetil Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Januar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 Bud på 7500 mottatt. Noen bedre? Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Januar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 Sender du et bilde, eller flere til racemag@online.no eller 91334103 skal jeg vurdere å bli med på budrunden... Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reddevil Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 Har du noen bilder å slenge ut?? Interrisert.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Januar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Originally posted by fotojan Sender du et bilde, eller flere til racemag@online.no eller 91334103 skal jeg vurdere å bli med på budrunden... Bilder sendt på MMS :) Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Januar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Originally posted by Reddevil Har du noen bilder å slenge ut?? Interrisert.... Dårlig med digitalt kamera. Kan sende bilder på MMS;) Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
te-we Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Send gjerne til meg oxo 90646360 -Terje- Siter -Terje- 99 Passat TDI, Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Januar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 SOLGT!! Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg