Poffs Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 ikke bland inn eiker møka æ... det er stor forskjell på utseende fra eiker til polaris!!! ja ta noen runder bak gett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 hehe..jaja..poteto potato;) faan..hvor mye laver blir den av et par runder da? Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V6 Racing Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 selv om det ikke er volvo som står nærmest hjertet, så syntes jeg dette er en serriøst grom og nøye gjennomført bil :) Siter 1982 Ford Capri 4.0 R6 turbo ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 -Er jo ikke så veldig mye uoriginalt på denna, er bare det at folka ikke har lært seg å like volvo! Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 takk? :) Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 takk? :) -m'm; er alt for mange som bare slenger dritt om volvo, dem veit rett og slett ikke hva dem prater om i det heletatt! Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V6 Racing Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 flott så bare fordi jeg har ford så vet jeg ikke noe om volvo? har litt mere respekt for volvo enn det dere tror. men gidder ikke begynne denne barnslige diskusjonen om hva som er best siden dette er volvo delen av forumet og deres felt Siter 1982 Ford Capri 4.0 R6 turbo ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 -m'm; er alt for mange som bare slenger dritt om volvo, dem veit rett og slett ikke hva dem prater om i det heletatt! hm..tror ikke du skjønnte takken min helt! jeg mente: "takk????" men prøvde å være mindre agressiv ved å legge til en smiley aneglsmili og tilsist, det er faktisk byttet ut en hel del med deler på denne bilen! selv om den ikke ser så jælva ekstrem ut er det der resultatet av MIN økonomi! :boxing gjør så godt jeg kan med de pengene jeg har! må i du såra følelsene mine litt nå altså.. knock Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 flottså bare fordi jeg har ford så vet jeg ikke noe om volvo? har litt mere respekt for volvo enn det dere tror. men gidder ikke begynne denne barnslige diskusjonen om hva som er best siden dette er volvo delen av forumet og deres felt -Sikta ikke rett mot deg, tenkte generelt sett! Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 hm..tror ikke du skjønnte takken min helt! jeg mente: "takk????" men prøvde å være mindre agressiv ved å legge til en smiley aneglsmili og tilsist, det er faktisk byttet ut en hel del med deler på denne bilen! selv om den ikke ser så jælva ekstrem ut er det der resultatet av MIN økonomi! :boxing gjør så godt jeg kan med de pengene jeg har! må i du såra følelsene mine litt nå altså.. knock huffda.. vakke meninga å si no negativt da. -får komme her, så skal jeg trøste deg *sittepåfanget* HAHAHAHA :D :lol Bilen din er jo feit, det synes værtfall jeg, jeg har sansen for slike biler som din, som bruker så og si alt volvo-originalt. Hater sånne styla volvo'er, bortsett fra noen spesielle. Så keep it clean er mitt motto, og det gjør du, så fortsett med det! happyhappy Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V6 Racing Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 beklager, men var bare litt irritert på denna hel##### pc'en i sted men syntes dere får mye fett ut av bilene deres blir vel ett volvo prosjekt på meg en gang også tenker jeg;) V6TT:D Siter 1982 Ford Capri 4.0 R6 turbo ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 huffda.. vakke meninga å si no negativt da. -får komme her, så skal jeg trøste deg *sittepåfanget* HAHAHAHA :D :lol Bilen din er jo feit, det synes værtfall jeg, jeg har sansen for slike biler som din, som bruker så og si alt volvo-originalt. Hater sånne styla volvo'er, bortsett fra noen spesielle. Så keep it clean er mitt motto, og det gjør du, så fortsett med det! happyhappy *snufse*..takk happyhappy Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 beklager, men var bare litt irritert på denna hel##### pc'en i stedmen syntes dere får mye fett ut av bilene deres blir vel ett volvo prosjekt på meg en gang også tenker jeg;) V6TT:D lykke til med det! og takk for de fine kommentarene;) Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrTore Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Hei Ser du har montert dumpvalve på FK motoren din, funker det bra eller ? Er en del innlegg om folk som har prøvd dette på FK motorer men ikke fått det til. Gjort noe spes ? Har lyst på en dump selv men gidder ikke å teste da så mange sliter med det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Hei Ser du har montert dumpvalve på FK motoren din, funker det bra eller ? Er en del innlegg om folk som har prøvd dette på FK motorer men ikke fått det til. Gjort noe spes ? Har lyst på en dump selv men gidder ikke å teste da så mange sliter med det. Kjenner flere som har problemer med det. -il du ha lyd, så kjøp dumplokk, eller ta vekk resirk-ventilen og plugg den. -Alt ettersom hva slags turbo du har. Så får du sånn fin kvitre-lyd :) Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg