Kuli Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Hei. Har ordnet ay jeg kan få tak i hvite sideblinkers til Primera P10. De er egentlig til tung MC men de passer tror jeg.hehe De er oval, 10,5cm lange og 5,5cm høye. Har holdt de opp mot bilen min å de ser OK ut.. PM ved interesse!! Kommer på ca350kr. Skal du bestille fra england kommer det på 600kr. Noen penger å spare Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Skal ikke finne ut om de passer først da? :) Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lassis Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Vet du hvor man får tak i hvite blinkers til en 2000 mod primera. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Tror nissan terrano passer. Eller nissan primera P12 Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Originally posted by lassis Vet du hvor man får tak i hvite blinkers til en 2000 mod primera. P12 blinkers er helt like som P11-144, bortsett fra at de er klare. :) Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lassis Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Kjøpte hvite blinkers for P12, passet helt perfekt på min P11:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Originally posted by lassis Kjøpte hvite blinkers for P12, passet helt perfekt på min P11:) Men de passer ikke på p10. Hullet er mindre på p11 og p12... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Originally posted by Jap_Power P12 blinkers er helt like som P11-144, bortsett fra at de er klare. :) Rettelse... dei er bittelittegranne større..! Dermed blir dei like trange som (sensurert) uten smøring. Med med et greit skruejern, ein skinnhanske som beskyttelse, og litt rå makt, så får du dei av igjen! :D Er vertfall ganske fornøyde med mine P12 blinkers.. (til og med fått orange pærer i..!) Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg