Jarle_H Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Jeg må ha ny fanger fremme, å skulle gjerne fått tak i en nyere type etter 94... Siden de eldre fangerne ikke har den lakerte kanten nederst... Er det noen som har noe slikt liggende ? eller vet hvor jeg kan få tak i slikt ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gt150 Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Ring rundt på huggerier, å hør om de har SRi/Gt inne med ok frontfanger. Viss ikke kan du kjøpe ny på Nissan for rundt 2500kr tror jeg det var. Siter http://www.cardomain.com/memberpage/559185 http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=329 93 - Nissan Primera GT Tidligere Biler: 86 - Honda Accord 2.0EX 86 - Honda Accord 2.0EX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle_H Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 ja, holder på med å ringe rundt til ulike huggere.... Har forstått det slik at alle primera fangerne etter 94 har denne ekstra kanten nederst....uansett om det er en gt, sri el. slx... Skal høre hos nermeste nissanforhandler viss ingen har noe liggende.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gt150 Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Korrekt. Alle frontfangere etter 94 har denne fangeren med den ekstra leppa nede. Siter http://www.cardomain.com/memberpage/559185 http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=329 93 - Nissan Primera GT Tidligere Biler: 86 - Honda Accord 2.0EX 86 - Honda Accord 2.0EX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle_H Skrevet Januar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Var innom nærmeste nissanforhandler og fekk pris på ny gt fanger etter 94...2200 kr for fangeren ulakkert... samtidig 2600 kr for bakfangeren. tåkelys ferdig montert skulle dei ha 4000 kr for...litt i dyreste laget for to lykter... Alt dette er orginale deler. Fins da "uorginale" deler som kansje e billegare ? (feks tåkelysa..) Blir nok en ny gt fanger til slx'en ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 Hei... eg betalte 2500 for grøftelys ferdig montret på min... 4000 hørres dyrt ut... mine er foresten orginale og...skulle kjøpt fanger før nyttår.. var 30 % rabatt då... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle_H Skrevet Januar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 hmm...va da hos haugaland bilsenter elller nåke sånnt ? Fant ut at alt der va spinndyrt....samtidig alt orginalt... Får sikkert tak i tåkelys andre plasse, rimeligare.... Høyrte samtidig itte dekk me felg der...11000 kr for 16"... Gjekk ner på raglamyr dekk å felg, der sku dei ha 7000kr for 16" (205, 50) og 9000 kr for 17" (205, 40) sånn ca... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Ta turen bortom Johs Lunde dekkservice på Risøy! Der danmarksbåten legge til..Ganske rimeligt i forrhold til andre!! Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 va hos bilsenteret ja... eg fekk detta pristilbudet fra Johs Lunde Dekkservice: Momo GTR Limited 17" med Yokohama ( eks ) A539 totall: 11 900; inkl alt. ( 215-40/17" ) Ang. senkesettet kommer dette på ca. 3000; ferdig montert. ( 40 mm ) Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Va på Johs Lunde å kikka på felger på lørdag, men de ventet ny katalog om en måneds tid, så tror jeg stikker bortom da... Syns EVO - 5 ser bra ut...Men er mye å velge i.. Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle_H Skrevet Januar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Ringte inn te Johs Lunde dekk idag. Fekk ca. pris på 6 500; for dekk me felg (205-50/16"). Hørtes rimeligt ut. Trur eg vente ein måneds tid te dei får inn nye felgar og den nye katalogen.... Som "fattig student" må eg nok nøya meg me 16" felgar...men alt e bere enn 14"stålfelgar uten kapslar...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Vent til du får råd til 18". :) Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dudeskyline Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Originally posted by Jarle_H Jeg må ha ny fanger fremme, å skulle gjerne fått tak i en nyere type etter 94... Siden de eldre fangerne ikke har den lakerte kanten nederst... Er det noen som har noe slikt liggende ? eller vet hvor jeg kan få tak i slikt ? Har den fangeren du har lyst på. Det mangler ca 2 cm gummi øverst på venstre sida.Det er lett å fikse. Den er lakkert i FPG O farge(Mørkegrønn). Det gror mose på den i garasjen. Siter BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456 K&N innsats filter selges! Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 jøss.. dudeskyline jo.. det var lenge siden Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle_H Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Hørres bra ut det dudeskyline! har du evt. bilde av den ? Har ikkje kjøpt orginal enda, tenkte eg sku venta litt tilfelle noken hadde... Er det mulighet for at du kan senda den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg