The cowboy Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 topic snakker for seg selv!! DAMN det var mye rått der.. til og med gode gamle hulk hogan er med i en kort sikvens (med singletten intakt ;) hehe) T.B.S.V Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Tror jeg har 3 versioner av denne filmen :D Bra at du liker supra da.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 ahhhh faen,,,jeg får helt vondt inni meg når jeg ser en supra, og når det ikke bare er en, men en hel jævla drøss med de, er det nesten så jeg får orgasme.. Digga Hulk hogan's supra..aldri sett en supra med den grønnfargen før, og jeg må si det var FINT ass.. nei..faen..her sitter jeg og drømmer meg bort, får vel bare holde meg til den lille trege golfen min jeg...: ( Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprint Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Supra er drømmen! Rett bak en Skyline R34-GTR :D JA TAKK!!! :cool: Siter Nissan 200sx S14a "Z-Edition-Sportline" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Sykt nice video! Likte spesielt godt den grønne supraen til hulken.. Noen som vet hva sangen som begynner ca 1min og 30sek inn i filmen henter? MÅ vite det Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Trance Control - The beat goes on Tror jeg ihvertfall.. er sikker på at det er Trance Control Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Januar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 Det er ikke den sangen.. Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg