The cowboy Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 fant en fet film her nettopp.. vet ikke om den er vist før men.. skit au! Adui vs BMW enjoy :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 fy f, de er bra nær andre biler. :rolleyes: men det ser ut som de har det morro da :D Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 de så ut til å kose deg der ja:D men så litt trangt ut mange plasser der ja.... Siter Sjarmedes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dyngman Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 syke folk faen ikke mye klaring i mellom bilene der neiwtf? wtf? Siter Dyngman, Det er bedre å være liten og kjapp en stor og slapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Idiotkjøring, uten tvil...jeg hater sånne som hiver seg mellom meg og bilen foran...farlig Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 satan...var nærme der ja...:) Noen som veit åssen land det er de kjører i?? Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaPowah Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 GiS-filmene blir jo bare småtteri i forhold. Og Ghost Rider er jo som kjent på sykkel (litt bedre plass). Nei det var det sjukaste eg nokon gong har sjåat i trafikken, bortsett fra å sitte på en Uno snurre i 220. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Originally posted by Volvo-Lars satan...var nærme der ja...:) Noen som veit åssen land det er de kjører i?? Tipper på Tyskland Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Originally posted by Dr_S Tipper på Tyskland sikker på at det ikke var russland? har ikke denne filmen hvert diskutert en gang før.. mener at den som fant filmen fant den på et m5 forum, der det var en russer som sa at det var han som hadde gjort det? Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Originally posted by Dr_S Idiotkjøring, uten tvil...jeg hater sånne som hiver seg mellom meg og bilen foran...farlig sitat ifra rette ræva =) *bla igjen gamle filmer fra kjøring til og fra streetmeet og gatebil osv* Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Originally posted by Azzido sitat ifra rette ræva =) *bla igjen gamle filmer fra kjøring til og fra streetmeet og gatebil osv* Vel, jeg bruker iaf blinklys og speiler...tviler på disse karene tenkte så mye på det :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Originally posted by dalheim sikker på at det ikke var russland? har ikke denne filmen hvert diskutert en gang før.. mener at den som fant filmen fant den på et m5 forum, der det var en russer som sa at det var han som hadde gjort det? om det var meg du tenkte på når det gjelder "han som fant filemn" så kan jeg informere om at den ikke ble funnet på M5 forumet.. men på zatzy forumet! men de på zatzy sier selv og at den er spilt inn i russland så.. og vil no tro det når man ser på div biler de kjører forbi og slik..hehe :) gikk og et rykte på zatzy om at filmen opprinnelig var/er fra M5 forumet.. så du har jo i grunn ikke feil ;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Heftig kjøring, audien så ut til å gå riiiimelig godt, ene scenen hvor han får litt plass, ble jo nesten borte ;P Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Originally posted by Dr_S Vel, jeg bruker iaf blinklys og speiler...tviler på disse karene tenkte så mye på det :) hehe, sant nok =) måtte bare kommentere det... virka som at audien gikk noe helt vilt... sprø folk... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Adeel to God: Me want driving skills like this and balls hard enough to handle the thrill :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg