olehenri Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Bilder kommer så fort bilen er satt sammen igjen etter den har vert hos lakkern. og for de som vil se den i "real life", må ta seg en tur på gatebil neste helg. håper mange fra forumet kommer! noen kammerater og jeg skal campe der hele helga. må smelle ut bilder ass! blir det bra lakkering, ordn no for meg å a. hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 må smelle ut bilder ass!blir det bra lakkering, ordn no for meg å a. hehe Vurderer det samme selv jeg altså..:) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Vurderer det samme selv jeg altså..:) :pray :pray :pray :pray :pray Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Any goody news to us? :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Bilen er hos lakkern, og bakluka er sveisa. Meningen er at jeg skal få den igjen i morgen så jeg rekker å skru den sammen til gatebil. Jeg er midt i en flytteprosess, derfor får jeg ikke svart på forumet så ofte nå. Kom på rudskogen i helga! Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Bilen er hos lakkern, og bakluka er sveisa. Meningen er at jeg skal få den igjen i morgen så jeg rekker å skru den sammen til gatebil. Jeg er midt i en flytteprosess, derfor får jeg ikke svart på forumet så ofte nå. Kom på rudskogen i helga! Er du der på søndagen? Da kommer jeg..:) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 noen kammerater og jeg skal campe der hele helga. Er du der på søndagen? Da kommer jeg. Du må følge med Ole :D Jeg skal dit lørdag regner jeg med, må prøve å få sett bilen din da Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Du må følge med Ole :D Jeg skal dit lørdag regner jeg med, må prøve å få sett bilen din da Ooooops...bra noen følger med! :thanks Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet Juli 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Hehe. ja jeg er der hele helga. stereon og en del inni er ikke ferdig da. hadde planer om å få lakka en del av interiøret før gatebil også. men verken tid eller penger til det. og stereon er litt halvferdig bygd i bagasjen. Klokken 6 skal jeg hente bilen. da er det bare hjem å skru noen timer. også tar jeg resten før vi drar i morgen. Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Hehe. ja jeg er der hele helga. stereon og en del inni er ikke ferdig da. hadde planer om å få lakka en del av interiøret før gatebil også. men verken tid eller penger til det. og stereon er litt halvferdig bygd i bagasjen. Klokken 6 skal jeg hente bilen. da er det bare hjem å skru noen timer. også tar jeg resten før vi drar i morgen. Idag? Du får slenge ut bilder av resultatet da...:) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Jeg forventer bilder på mobilen utover kvelden, da jeg ikke får sett her før i morra.. (jobb.. ) hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Bilen din ble skikkelig bra! Du kjørte forbi meg på Gatebil i dag :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Bilen din ble skikkelig bra! Du kjørte forbi meg på Gatebil i dag :) Si at du tok bilder av den..? :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Sorry, jeg hadde nettop lagt ned kamera og rakk ikke ta det opp.. Jeg gikk langs veien når han kjørte forbi.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 den ble bra så det ut til ja.. han sendte meg pics på mobben igår. Men den måtte inn igjen en tur sa han Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg