ha|||on Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 EU-godkjent sommeren 2004. I daglig bruk. Trenger noe omsorg (bakaksel, slitte bremser), og bilen er ikke særlig pen, men det er en god bruksbil/vinterbil/prosjekt. Ettersom bilen er veteran er det gratis omregistrering, årsavgift koster 175,- og billig forsikring (800,- per år for full kaskoforsikring, og da er bilen forsikret for 20 000). Ikke heftelser. Selges fordelaktig ved rask avgjørelse. Bilen står i Ski i Akershus (20 min øst for Oslo). Send PM, email eller ring ved interesse. Email: al-aas@online.no Tlf.: 41 91 55 42 / 64 86 50 50 Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Januar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Forresten: En god delebil (1502 -75-modell kan medfølge). Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 kan jeg få den til å gå sidelengs? :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 ha|||on, du har pm !! Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Oi oi! Grombil! Så ikke noe pris... Hvordan er det med rust? Lyder i understell eller girkasse? Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Prisen var vel satt til 7500..? Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 7500? 2-dørs eu-godkjent veteran og udødelig klassiker til den prisen er vel bare å kjøpe vel? Har forsåvidt ikke mulighet til å hente den... Hvis du skal til Bergen i nærmeste fremtid så kunne det jo kanskje vært aktuelt! Er vel ikke så veldig mye farlig rust hvis den er godkjent eller? Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Januar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Jeg skal faktisk til Bergen i natt, men har bestilt togreise, og så må jeg jo ærlig innrømme at det nok ikke er den mest komfortable bilen å kjøre over fjellet med, selv om det hadde gått fint. :) Jeg vil ha 7500,- for bilen, ja. Den har 100% diff.-sperre, så det er en ypperlig bil også på vinterføre. Det er noe overflaterust på fronten av panseret og noe nede i motorrommet, men det er som Andreas_1 sier ikke farlig rust. Bilen er ikke noe smykke, den har noen bulker, men er en ypperlig bruks-veteran som kan bli fin dersom man spanderer noe tid på den. Det som er litt morsomt er at det er utgaven fra før -73, så denne har kromgrill og de runde baklyktene. Det var derfor jeg kjøpte den! :) Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 solgt? jeeses :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toddy Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Solgt eller??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Januar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Jepp, solgt i forrige uke. Savner den allerede. :( Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Sånn bil blir min fremtidige Rudskogen bil asså! ;) Helst 2002 da! :D Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg