Urgolf Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Da skal bmw`en selges! Read all about it:D Her! Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 - Mye arbeid å skifte olje/filter på kassa? Eller gjorde verksted det? Pris? - Er den kassa med sport, økonomi og vinterfunksjon en 6-trinns? Beklager å 'ødelegge' salgstråden din med disse spørsmålene.. Takk for svar :D Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 I frykt av å ødelegge tråden mer må jeg bare si. Jonte, det går an å sende en PM til personen hvis du bare lurer på noe... Du fikk i allefall en bump, sjøl om det ikke hadde noe med salget å gjøre. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet Januar 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Originally posted by Jonte - Mye arbeid å skifte olje/filter på kassa? Eller gjorde verksted det? Pris? - Er den kassa med sport, økonomi og vinterfunksjon en 6-trinns? Beklager å 'ødelegge' salgstråden din med disse spørsmålene.. Takk for svar :D Er litt arbeid med å skifte filter og olje ja, men har en kamerat som var ganske driven på akkurat det, så det gikk som en lek! Den er 6trinns ja ikke 6 gir, 5gear+et "overdrive" Ligger på 2000rpm i 100KM/t.. Ganske greit egentlig Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW- Bergen Skrevet Januar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 men har en kamerat som var ganske driven på akkurat det, så det gikk som en lek![/b] Regner med at det er meg du prater om her??? hellothere Siter BMW 325I E36 1991 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Bumper den for deg jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg