Kimern Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Hei alle på Forumet! vil bare si hei, som en liten nykommer! har nettopp kjøpt meg en Strøken Nissan Sunny SR, ikke kjørt den selv ennå, men sittet på... hakke store pengene igjen da! hehe..;) Hvor mange er det på dette forumet som har Sunny?? Kan hende jeg trenger litt hjelp og lurer på derfor hvor mange vi er her! Siter ---Kimern--- -Nissan Sunny SR 95 mod- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Gratulerer så mye med ny bil. Selv kjører jeg en primera men er det noe du lurer på så er det bare og fyre løs. Har jobbet 6år som mekaniker på nissan så jeg har god erfaring når det gjelder sunnyer. Så bare si ifra om det er noe jeg eller andre kan hjelpe deg med. Mvh p10turbo.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Halla Kim!! Skulle egentlig lufte Ligthning en liten tur å komme bort om deg istad, men fikk ikke tid. Du får hvertfall ha gratulere med ny bil da! Når er det du får lappen? Noen bilder av herligheten? BTW. Jeg hadde håpa på å bli parket i går p10turbo, fått sett en Primera som VIRKELIG sparker! :P :) Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Grattis med Sunny. :) Jeg har også Sunny, men det er en N13. Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Originally posted by Primera Halla Kim!! Skulle egentlig lufte Ligthning en liten tur å komme bort om deg istad, men fikk ikke tid. Du får hvertfall ha gratulere med ny bil da! Når er det du får lappen? Noen bilder av herligheten? BTW. Jeg hadde håpa på å bli parket i går p10turbo, fått sett en Primera som VIRKELIG sparker! :P :) Skulle gjerne ha gitt deg et show, men siden dattasprutet ikke er skikkelig så får jeg ikke ladet mer enn 0,3bar trykk.Så da er det er det ingen vits og kjekke seg ennå. Regner med og få bremset vogna iløpet av feb. Så kan vi begynne med høyt dekkforbruk igjen:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimern Skrevet Januar 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Takker! Veldig fornøyd med Bilen! Nå er den jævlig møkkete da, så det blir nok dagens jobb:D Skal Prøve å få tatt noen bilder etter jeg har vasket den, men får se! Første jeg egentlig lurer på er hvordan jeg kan få fiksa tuten(lydhornet) det tror jeg nemlig at har streika, dytter så hardt som faen og ingen ting skjer! Kan den rett og slett være koblet fra strømmen?? Dettet av en ledning eller no? Siter ---Kimern--- -Nissan Sunny SR 95 mod- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimern Skrevet Januar 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Jo glemte litt! Jeg får lappen den 22. april forhåpentligvis! da jeg fyller 18 ihvertfall, håper å være heldig å få oppkjøring da! Kan vi ikke stikke ut en dag a Primera?? Eller skal jeg kanskje si Alex? men men! må på skolen! *løpesomfaen* Siter ---Kimern--- -Nissan Sunny SR 95 mod- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Grattis med Sunny SR. Har samme bilen selv.. La meg gjette.. er luftspjeldet som styrer frisk luft ødelagt?? :p sånn er det hvertfall på alle andre! :) Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Originally posted by Kimern Jo glemte litt! Jeg får lappen den 22. april forhåpentligvis! da jeg fyller 18 ihvertfall, håper å være heldig å få oppkjøring da! Kan vi ikke stikke ut en dag a Primera?? Eller skal jeg kanskje si Alex? men men! må på skolen! *løpesomfaen* Jo det kan vi ;) Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Originally posted by Bauer Grattis med Sunny SR. Har samme bilen selv.. La meg gjette.. er luftspjeldet som styrer frisk luft ødelagt?? :p sånn er det hvertfall på alle andre! :) Å kansje litt rust oppe i innerskjermer bak. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimern Skrevet Januar 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Hmmm apropos det Luftspjelde, hvor er det det sitter a? trokke noe som er fucka uten om den ene lykteviskeren og tuten! Men bra dere sier ifra ting dere vet om! hehe Btw Bauer: hvilken skole går du på? eller jobber du? Siter ---Kimern--- -Nissan Sunny SR 95 mod- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 jeg jobbet på asker vgs... Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimern Skrevet Januar 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Hadde ikke noe rust inne i hjulbuer(kasser).. har ikke sett under bilen, men bilen er rust behandlet(tectyl) i 2000 så er nok ikke ett prob liksom! Siter ---Kimern--- -Nissan Sunny SR 95 mod- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Min er også tecktyl behandlet i 2000, og jeg har ikke rust på bilen! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avz Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Grattulere! Jeg har også en slike en bil :) Fin bil det. Likern veldig godt! Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg