AudiDefender Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Har en god, gammel Toyota Carina II '84.. typisk til/fra bil.. også lurte jeg på om jeg skulle kjøpe noen felger til sommeren, hva passer best? Blir kanskje litt "overkill" med 17", eller kan det bli litt kult? Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Januar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 tror Superdekk har sånn "preview" greier, sånn at du kan se et bilde med forskjellige felger til bilen din. funker helt greit for å få et bilde av hvordan det vil se ut.Personelig syns jeg 17" er veldig stilig på en carina. bare du ikke begynner å tenke større enn 17 hehe ;) Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Januar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 får det ikke til å funke jeg.. fungerer på mange andre bil-modeller, men ikke på min 84 Carina..:) gjør jeg noe feil? hm.. tror jeg har sett en lignende tysk (?) side... Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Nei ser ut til at det er noe galt med bildet til carina'en. Funker ikke noen lignende modeller som du kan bruke som "ramme"? Håper du får til. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Det er vel vanskelig å få på 17", da må du valse hjulbuer. Forsøk 205/45/16 eller 195/50/15"... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg