Primera SI Skrevet Januar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 er det avansert å ta ned diverse deksel i interiøret på ein P11? tenker på å lakkere litt... kom gjerne med tips!!! skal legge ut bilder under veis... Takk Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Er det snakk om ting i f.eks midtkonsollen? For den ramma rundt cd-spiller og lufteanlegget, sitter vel så vidt jeg vet i fire skruer..skrues ut nedenfra..du ser dem hvis du legger deg ned og titter oppover. Så har vi rammene rundt lysehulla borte ved vinduene..disse tror jeg det bare skal være å poppe ut med en "flathead" skrujern.. Den rundt rattet og instrumentpanelet er jeg ikke sikker på, men regner ,med det er snakk om skruer, nedenfra og opp.. Dørtrekk og sånt vet jeg heller ikke. Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 var ihvertfall sånn på p10 min Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pilzner Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 låner bare denne threaden jeg =) en kamerat av meg med p10 hadde problemer med å få av dekselene over høytalerene fremme. Er det en spesiell måte å få dem av på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Panelet spilleren sitter i er skrudd med 2 skruer i bunn av panelet (nedenfra og opp) så sitter det noe jæ.... i friskluft kanalene. Dette må av først for å få av panelet rundt speedometer-klokker, Dekslet rundt rattstamen må oxo av før klokke panelet. Dette sitter i 4 skruer nedenfra og opp. Skru så ut 1 skruer på høyre side av klokkepanelet (bak spillerpanelet) så kan det taes ut. Dette sitter oxo noe inn i hel.... i luftekanalen... Men har du gjort det en gang er det fort gjort neste gang... Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P11 Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Rattdekselet behøver ikke å taes av. Har lakkerte paneler til overs hvis noen er intr. Siter VW golf V 1.9TDi Sportline-05 x BMW 320d-01 x Nissan Primera SRi-97 (R.I.P.) x Nissan Primera "gt"-98 x Nissan Sunny 1.4lx-92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg