Gå til innhold

Styring/veigrep/muligheter?

Ranger emnet

evolutionII

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en 87mod laurel som ikke har de beste kjøreegenskapene og lurer på om det er noe håp for denne. Som den er nå er alt orginalt av fjører/dempere, foringer osv. den har og servo orginalt.

Har tenkt og gjøre et prosjekt av bilen ved og bygge om til skyline motor. Har forhørt meg med TRS Autoteknikk om en RB20DET, og det skal være fullt mulig og bygge om til det og tilogmed få det godtjent da bilen er levert med rekke6'er orginalt.

Men så til topic, ved en eventuell ombygging må jeg gå over understellet og. Det jeg tenkte som kunne hjelpe på veigrep og bedre styring er :

*Justerbart senkesett (koni,jamex,bilstein o.l.)

*Nissan motorsport foringer

*Stab stag i motorrum

*Stab stag i bagasjerum

*korte styringa?

*seff noen feite felgs og dekk :P

Har dette noe og si? Dette er bare det jeg tror etter erfaring som jeg trenger? Hvis noen har noen tips og komme med her hadde det vert veldig fint. For da kan kansje jeg og komme igang snart og, hehe

takker for alle gode tips ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

Jeg har også en 87 laurel 2,4.. Og den, ikke ulikt din har dårlige kjøreegenskaper.

Jeg har forhørt meg hos de fleste som driver med fjører og dempere og ingen har noe til laurel.. Det hadde vært veldig fint hvis du kunne holdt oss oppdatert på prosjektets gang.. Hvis du finner noen som har fjører og slikt vil jeg vite om det! Lurer også på å bytte bakakselen..

Lykke til..

x 87 laurel 2.4

x 78 242 turbo

x 96 106 rallye

x 85 740 tic

66 ford falcon futura

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så faktisk en dokumentar om drifting på discovery og der var en c32 laurel i et kort glimt under drifting.. Har dessverre ikke funnet noe info om den på internett.

2353.jpg

2339.jpg

2340.jpg

kom over disse bildene fra asia tror jeg... ser litt ut som en laurel men det er litt forskjell her og der..

x 87 laurel 2.4

x 78 242 turbo

x 96 106 rallye

x 85 740 tic

66 ford falcon futura

Lenke til kommentar
Del på andre sider