rallyeman Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Ønsker og kjøpe en golf 2 16v motor billig. Trenger ikke insprut. Kan godt være noe defekt, da den skal bores til 2 liter og bygges opp på nytt uansett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Jeg vet Bjarne hadde en sånn motor.. Ta en tlf til de. Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeman Skrevet Januar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Takker for tipset! får ta en tlf til de i morgen! Men vet av erfaring at de noen ganger blander sammen gull og gråstein der oppe, så jeg tar gjerne i mot andre tilbud! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speeds Skrevet Januar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 har en sån motor her Siter vw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeman Skrevet Januar 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 Originally posted by speeds har en sån motor her Tilstand og pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Januar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=60255 har du sett denne ? siden du ikke trenger innsprut, så skal den då være nesten helt lik, og den slipper du å borre til 2,0 liter :) regner jo med at du har kr eller pl sprut og manifolder fra før da.... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeman Skrevet Januar 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 Tittet på den! Men problemet er at jeg skal bruke den i rally! Da må jeg ha originalhomologert motor, og så har jeg lov og bore den, men altså ikke lov og bruke motor med en annen motorkode.... Skal ha 2 doble 45 weber på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 har muligens en golf 16 ventilers 1,8 gti til salgs.....send meg en mail eller gå inn på `linken` min eller hva det nå heter på golf 1...den heter golf 1 vr6 turbo..eller noe i den duren....kom med et bud så har jeg muligens motor til deg...er gått 140000litt over dah husker ikje helt..... Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Har ei ferdig borret blokk. 83mm. Tror faktisk den kommer fra en g60. Blokka er som ny. Uansett koster det sikkert en hau med penger å sende den. Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeman Skrevet Januar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Igjen problemet med at det blir feil motornr... men takk for tilbudet! Hvis jeg sier max 3000,- , hvem har noe til meg da? Trenger ikke være i suveren skikk da det meste skal byttes likevel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeman Skrevet Januar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Takk for alle tips og vink! Nå har jeg fått tak i både motor og kasse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg