ealoken Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Kanskje jeg skulle lukte på den Hans? kjøpe bilen for 14 og motor for 10? også tar vi den bilen i sommer :D får da låne anlegget ditt i den til sommern. hehe.. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansM-740GL Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Originally posted by ealoken Kanskje jeg skulle lukte på den Hans? kjøpe bilen for 14 og motor for 10? også tar vi den bilen i sommer :D får da låne anlegget ditt i den til sommern. hehe.. Kanskje det :D!! Hadde blitt gøy! Men hadde vært jævlig stilig å ha en sånn på gardsplassen! Siter - Volvo V70 2,4D 130HK 2004 x VW Touran Trend. 1,9TDi 2005 Solgt x Volvo 940 B230FK 1997 Solgt x Volvo 740 B230F 1991 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Januar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 HØY HØY HØYUUUUI! Nå var det snakk om at JEG skulle kjøpe den! ;) Men men så lenge bilen blir tatt vare på og kost med (mao børn børn) så er det greit for meg! Men skal god snakke mer med han så kanskje det lar seg ordne!*tafse tafse* :op :op Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 hehe, *høre med banken ( pappa ) om penger* kjøper bilen nå og motor ved neste lønning :D hehe. *lov og drømme* Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansM-740GL Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Originally posted by HPfreak HØY HØY HØYUUUUI! Nå var det snakk om at JEG skulle kjøpe den! ;) Men men så lenge bilen blir tatt vare på og kost med (mao børn børn) så er det greit for meg! Men skal god snakke mer med han så kanskje det lar seg ordne!*tafse tafse* :op :op Vi får nå se! Men kjøp tilbake gamle bilen..... Siter - Volvo V70 2,4D 130HK 2004 x VW Touran Trend. 1,9TDi 2005 Solgt x Volvo 940 B230FK 1997 Solgt x Volvo 740 B230F 1991 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Januar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Jeg må høre med banken selv! Banken uten "! ;) Men det hjelper jo ikke hvis fyren ikke vil selge den da! :( Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansM-740GL Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Originally posted by HPfreak Jeg må høre med banken selv! Banken uten "! ;) Men det hjelper jo ikke hvis fyren ikke vil selge den da! :( Han får to valg! Enten selger nå eller med en gang! Siter - Volvo V70 2,4D 130HK 2004 x VW Touran Trend. 1,9TDi 2005 Solgt x Volvo 940 B230FK 1997 Solgt x Volvo 740 B230F 1991 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Januar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 hehe jasså du vil gjerne ha denne?? Alt er til salgs for den rette summen! Men nå blir jeg borte resten av kvelden! Dama maser! :rolleyes: Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 tøffel HP :P snx senere Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 tror ikke aw71 har samme mellomaksel som noen andre girkasser.. du kan dog sikkert kappe den og sveise den sammen med en annen aksel.. en kar i bergen gjør det for 500kr elns.. slik at den blir skikkelig. tror han sitter den i benk elns. jeg ville ikke slaktet 280'en. den er legendarisk! og man får mye mer enn 15 for den bilen uten motor.. lamell diff, etc. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Januar 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 ja ja jeg er tøffel. Men i går fikk hun vita at da broren hennes kjøper seg ny bil skal hun få hans 1986 240! Og da er vi igang! DaButcher da skal jeg høre med han i Bergen da tiden er inne! For da får jeg i annen kasse og motor og det liker vi! :) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Originally posted by HPfreak ja ja jeg er tøffel. Men i går fikk hun vita at da broren hennes kjøper seg ny bil skal hun få hans 1986 240! Og da er vi igang! ...-Dama di skal ha 240 :P -Nå snakker vi :) Den dagen jeg går inn for et langvarig forhold, så skal jeg gjøre alt for at dama skal ha skikkelig bil! Skal f*en ikke ha no' riskoker (heller ikke opel/bmw) her i gården bare så det er sagt! En kamerat av meg invisterte i en "go' og gammel opel ascona B til jordebil i fjor' en gang, og fytti for no' dritt, det må jeg bare inrømme. Var bare såvidt den spandt, fikk kjørt 5? runder på jordet, og litt på skogsveien, så begynte det å knakle i bakakselen, og rett etter det, så gikk kløtsjen føyka... da var det bare en ting å gjøre... Mekke litt og så ruse den dritten i hjel. -Var bare såvidt vi klarte på ruse den ihjel og. -Makan til "bil" skal man leite lenge etter. -Er sikker på at en lada hadde gjort jobben bedre. Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Januar 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Lada er faktisk litt gøy hvis man har en skikkelig opphora en! Min vare helt jævlig! På god måte så klart! Har laget meg en bilfilm med en kamerat og han har blandt annet en Opel Rekord. Der går bakakselen til helvete. Han kjører 3 biler i senk mens min 240 fortsatt holdt koken! Har vært sammen med dama i 3 år nå, og nå har det endelig smittet over at 240 er kul bil! Men hun gir seg ikke på at den skal være rosa og skal motiv lakkere Nemi og Pondus på den! Kan jo bli tøfft men er redd for at det blir skikkelig dame bil. Og ikke har hun lappen enda så gjett hvem som må kjøre den da hun skal råne! Riktig: Meg! ! ! :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Rosa, *ler litt* Fett med litt sånn PIMP da, hehe, men det passer egentlig ikke 240.. spør du meg... hadde vært kult å hatt svart bil eller kjempemørk blå, men nemi på panseret, sånn dekal i såfall :) + sota ruter, sef. :P Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansM-740GL Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 HPfreak: Fått kjøpt denna bilen??? :D Siter - Volvo V70 2,4D 130HK 2004 x VW Touran Trend. 1,9TDi 2005 Solgt x Volvo 940 B230FK 1997 Solgt x Volvo 740 B230F 1991 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg