torslett Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Ja, jeg er treig. Men nå har jeg skaffa meg dekslene til demper tårna. så i morga skal jeg ta ut anlegget og trekke kassa og resten av det som trenger det. bilder av det kommer også i morga :) Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Da har jeg fått satt i trekka til dempertårna. har også trekt basskassa i svart, det skal bli gjort med resten også + noen andre mods ;) Her er ett bilde. Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Februar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Nå har jeg trekkt hele anlegget i sort. ble bedre det ja, men skal feste litt bedre rundt kanter og slikt. får sikkert gjort dette i dag. Det rundt bassen skal være gult, men jeg har ikke fått bort all pappen fra kanten som var der før. Hva synest folket nå ? Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Hva synest folket nå ? Sykt mye bedre! :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 utruligt mykje betre:):) thumpsup thumpsup thumpsup Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 utruligt mykje betre:):) thumpsup thumpsup thumpsup Lønner seg å følge rådet fra gamle ringrever ser du :) bare å gjennomføre resten av rådene mine, så blir dette bra, ser jo allerede mye bedre ut... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Februar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 åh.. deilig med positive komentarer :) hehe Har ikke begynt så mye framme enda.. men det blir. får bare vente litt. har fått i nye diskanter fremme, de var sprengt. Og det ble myyye bedre lyd ja:D Fremtidige planer blir skjerm i taket for dem bake, nye subber og forsterkere og komponentsett. Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Mars 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Har installert et 3 veis delefilter. vart en del penere lyd:) men lurer på å plukke ut alt og bygge bare en subb i reservehjuls brønnen. vi får se hva som skjer. jada, det er den billigste phonokabelen som finnest, men det var det eneste jeg hadde tilgjenglig akkurat da. den fungerer jo Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg