LogTech Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Jeg er inntresert i å kjøpe en audi femmer som jeg skal på en eller annen måt få plassert ned i min golf 2... ring meg på : 93062551 Ps. motoren bør være i fin stand.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor H Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 er det i mulig? er nå vell ikke plass til femmer i en golf? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LogTech Skrevet Januar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 det var visst noen som hadde plasser en audi s2 motor i en golf 1... femmern er ikke så veldig stor... tror den kommer til å passe fint..(håper jeg).... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor H Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 hm.. har du bilder av dette/info? har en kompis som muligens har en 10v urquattro motor.. eller to.. til salgs.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomg1982 Skrevet Januar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 har en audi 10V turbo motor 5 er til salgs! kan bli gøy i en golf! selger den h.b.o 5000kr. den er i bra stand. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LogTech Skrevet Januar 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 Det hadde vært utrolig gøy om den passet.. men om jeg hadde fått det godkjent er jo en annen sak... hvor langt har motoren gått ... det er vel igrunn et domt spm. spess når vi snakker om en audi 5`er.. *hehe* er den i bra stand... noen nye deler på den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg